Beantwoord

cloud

  • 25 November 2023
  • 8 reacties
  • 82 Bekeken

Ik heb een probleem

met cloud reeds nieuw klant en wil cloud installeren maar het systeem kan mij niet verifiëren app knippert maar doets niet kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door Martin 25 November 2023, 21:09

Bekijk origineel

8 reacties

@ugurkonak werkt het ook niet via http://proximuscloud.be 

mss ben je nog niet lang klant en is alles nog niet doorgestroomd.

NB: ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen om je verder te helpen van zodra ze hier de draad opnemen maandag aanstaande.

Ik heb alles geprobeerd zowel pc en via gsm maar ik krijg mijn account niet opgang

vul in ieder geval je profiel aan zoals hierboven uitgelegd dan kunnen de PX medewerkers natrekken of alle instellingen reeds in orde zijn voor cloud toegang.

zelfde hier > error 2055 in web browser en 1008 in android app.

Voor zover ik kan zien is er geen correcte koppeling tussen cloud en account.

Reputatie 5
Badge +2

@c00lske00 Voor cloud vragen kan je de dienst het best zelf aanspreken. Hier Kies je technische vraag - internet - cloud - mail ons en daar vul je alles in en dan neemt onze dienst met je contact op.

Reputatie 3
Badge

@ugurkonak

mss ben je nog niet lang klant

 

 

Ik ben al 49 jaar klant,

RTT – Belgacom – Proximus.

Mijn Gratis Cloud heeft nooit gewerkt, ook niet via hulp van Proximus medewerker. 😒

 

ja dat is inderdaad wat anders hé, maar deze vraag had ik gesteld aan  @ugurkonak , want als die pas klant zou zijn dan dan mss nog niet alles doorgestroomd zijn.
Maar bij u zou het al inderdaad moeten doorgestroomd zijn ;-) 

Op dat gebied heb ik geen klagen ik gebruik het dagelijks op mijn laptop om te backuppen.

@ugurkonak

mss ben je nog niet lang klant

 

 

Ik ben al 49 jaar klant,

RTT – Belgacom – Proximus.

Mijn Gratis Cloud heeft nooit gewerkt, ook niet via hulp van Proximus medewerker. 😒

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon R 

Ik vind geen cloud toegang terug op je abonnement.

Heb je hierover al contact gehad met de klantendienst?

 

Geert

Reageer