Vraag

Bijzonder voorwaarden internet niet aangepast aan info op FAQ website m.b.t. behoud e-mailadressen

  • 25 August 2023
  • 5 reacties
  • 72 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

De onderstaande Bijzondere Voorwaarden dienen te worden aangepast, cfr “Vragen over Proximus mail website” 

 

Bijzondere Voorwaarden voor de Internetdienst (proximus.be)

E-mailadres en webruimte Een e-mailadres van Proximus en een webruimte kunnen aan de Klant worden toegekend. Bij beëindiging van de Overeenkomst kan de Klant het e-mailadres blijven gebruiken tot 18 maanden na de datum van beëindiging van de Overeenkomst waarop dit e-mailadres betrekking heeft. De Klanten die gebruik maken van de in hun internetabonnement voorziene webruimte, behouden hun toegang om de in de webruimte opgenomen gegevens te kunnen aanpassen. De webruimte blijft toegankelijk gedurende 6 maanden na de datum van beëindiging.

&

Vragen over Proximus Mail | Proximus

Wat gebeurt er met je e-mailadres als je je contract opzegt?

Je kunt je e-mailadres tot 18 maanden na beëindiging van de internetabonnement gratis blijven gebruiken. De bestaande login en wachtwoord blijven geldig.
Wil je ook na die 18 maanden gebruik blijven maken van deze faciliteit? Geen nood, voorlopig hoeft je niets te doen en blijft het gratis. In de toekomst behouden wij ons het recht voor, in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving, om:

  • je te vragen of je gebruik wilt blijven maken van deze faciliteit en
  • een vergoeding te vragen voor deze verlenging.

In dat geval nemen wij ten minste 3 maanden van tevoren contact met je op via je e-mailadres en leggen wij je de voorwaarden van de verlenging uit.
We verwijzen ook naar de gedragscode defined van ISPA: Codes of conduct for ISPs - ISPA Belgium


5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Zijn dat teksten van Proximus die moeten aangepast worden?

Inderdaad

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Martin ik geef het graag door aan de juiste dienst. Kun je mij de link naar de website waar je deze info vond nog even plaatsen? Groetjes, Heidi

Dag @HeidiE het is eigenlijk M_016 die de startpost gemaakt heeft maar ik denk dat je de linken bedoelt die M_016 geplaatst heeft in zijn startpost namelijk:

https://www.proximus.be/dam/jcr:6fc57d05-74d1-44ee-a160-bd395ed70268/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/from20191101/Bijzondere-voorwaarden-Internet---NL~2022-09-14-11-29-36~cache.pdf

&

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_global/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-je-mailbox/vragen-over-proximus-mail.html

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik ben nog niet goed wakker geloof ik! 🙈 @Martin @M_016 ik doe het nodige!

Reageer