Skip to main content

@Proximusmedewerkers

Betreft : bestelling internet box + wifi booster 2. voor klantnummer xxxxxxx65 en telefoonr xxxxxxx50 (zie voor beiden in mijn  profiel). Is familielid en krijgt bij bestelling via My Proximus dat  er nog een lopende bestelling  is. Ik vind hiervan echter nergens iets terug in de app. Is het mogelijk dit  na te zien  zodat de bestelling toch kan doorgaan?  

Alvast bedankt,

Artie

 

@Artie  Voor Dorien zijn deze opgestuurd. Woensdag levering. Best dat je de coockies en cache eens wist van My Proximus meestal is het propbleem van lopende order dan afgelopen. Groetjes


@Luc.M ,

Bedankt voor de snelle reactie. Krijgt zij hier dan ook de muurbeugel voor de internetbox bij en de etiketten om  het oude materiaal terug te sturen? 

Vriendelijke groeten, 

Artie 

 


@Luc.M 

Op woensdag de modem met wifi booster en muurbeugel ontvangen . Bedankt voor deze  prima service!

Ondertussen alles  reeds geïnstalleerd en  werkend.

Vriendelijke groeten,

 

Artie


@Artie  Graag gedaan. :-)


Reageer