Beantwoord

Berichten sorteren.

  • 23 August 2023
  • 8 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb onder Inbox enkele submappen gemaakt om binnenkomende- en uitgaande berichten te kunnen opslaan.Ik getracht met ze te verslepen naar zulke map,doch dit lukt me niet

icon

Beste antwoord door WillyVdB 25 August 2023, 11:41

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Werkt het niet via een mailapplicatie en ook niet via http://webmail.proximus.be 

Reputatie 7
Badge +4

Ter info 

Ik heb bij wijze van test voor map inbox een submap “testmap” gecreeerd en vervolgens één (of meerdere opeenvolgende berichten met “shift” key ) geselecteerd/aangeduid om dit bericht/deze berichten via de menubar “meer” kunnen verplaatsen naar de inbox submap “testmap” 

&

Verslepen lukt voor zover ik kan zien ook indien én de inbox én de submap “testmap” zichtbaar zijn, door één bericht (of meerdere berichten met de “shift”-key) aan te klikken en vervolgens met de muis te verslepen

 

P.S.

De gebruikte weergave webmail is “vertikaal”

Dit werkt bij mij in ieder geval ook,  en bijkomend info, als de berichten niet op elkaar volgen kun je ze achtereen selecteren met de CTRL-toets en verslepen werkt ook in weergave ”lijst”

Reputatie 1
Badge

Beste M_016,

 

Ik heb het volgende geprobeerd :

  • De gebruikte weergave webmail staat op “ Vertikaal “
  • Inbox en submap zijn zichtbaar
  • Shifttoets ingedrukt en het bericht verslepen naar de submap
  • Via de menubar  “Meer” hetzelfde geprobeerd

Resultaat is negatief : er gebeurt niets.

Wat doe ik fout?

Nog enkele opmerkingen :

  • Is het waar dat,telkens ik de PC opstart,de IPv4 en IPv6-adressen veranderen?
  • Ik heb nog steeds geen bericht ontvangen of ik nu op de “ Blacklist “ sta of niet.
  • Heeft het soms iets te maken met de poorten POP of andere?

mvg,

WillyV

 

Reputatie 1
Badge

Beste M_016,

Sorry,maar uiteindelijk heb het sorteren gevonden via jouw methode.Ik had niet begrepen dat je het bericht eerst moest selecteren (vinkje),dan de Shifttoets indrukken en daarna het bericht naar de gevraagde map verslepen.

 

mvg,

WillyV

 

Reputatie 1
Badge

Beste M_16,

Hoe moet ik te werk gaan om mijn waardering voor jullie te laten blijken?Ik kan het icoontje Like aanklikken,maar mijn waarderingsnota vind ik hier niet bij.Hoe moet dat?

 

mvg,

WillyV

@WillyVdB 

De schifttoets heb je niet nodig om bv één bericht te verslepen.

De schifttoets is om bv x aantal mails ineens te selecteren die op elkaar volgen en die dan alle x te verslepen (waarbij je de shifttoets niet meer nodig hebt tijdens het verslepen.

De controletoets is dan om x aantal mails te selecteren die niet op elkaar volgen en deze dan alle x te verslepen (waarbij je de controletoets niet meer nodig hebt tijdens het verslepen.

Reputatie 1
Badge

Martin,

Bedankt voor je tip.Je hebt gelijk : ik moet eerst het bericht selecteren ( vinkje ),wat ik nog steeds vergeet, dan kan ik het pas verslepen naar de gevraagde submap.

 

mvg,

WillyV