BBOX 3V HERSTART LETTERLIJK OM DE 10 MINUTEN

  • 11 January 2021
  • 7 reacties
  • 212 Bekeken

Het is al 2 maanden sinds ik ben overgestapt van Telenet en het zijn geen succesvolle maanden geweest.

Mijn modem herstart letterlijk om de 10minuten. Heel lastig is dat, omdat ik vanuit thuis werk!!

Heb iemand aan de lijn gehad, meerdere tests uitgevoerd en de verbinding lijkt goed te zijn maar alles valt constant uit. Zelfs tijdens de test kon de meneer niet verbinden met mijn modem omdat mijn modem vanzelf herstartte...

Ik ben dit echt zat 🥵

zeker omdat ik ook mijn cadeau (tv) nogsteeds niet heb gekregen na 2MAANDEN.

Graag een oplossing proximus. 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het is al 2 maanden sinds ik ben overgestapt van Telenet en het zijn geen succesvolle maanden geweest.

Mijn modem herstart letterlijk om de 10minuten. Heel lastig is dat, omdat ik vanuit thuis werk!!

Heb iemand aan de lijn gehad, meerdere tests uitgevoerd en de verbinding lijkt goed te zijn maar alles valt constant uit. Zelfs tijdens de test kon de meneer niet verbinden met mijn modem omdat mijn modem vanzelf herstartte...

Ik ben dit echt zat 🥵

zeker omdat ik ook mijn cadeau (tv) nogsteeds niet heb gekregen na 2MAANDEN.

Graag een oplossing proximus. 


hi
ik zie sinds de 6de toch redelijk veel verbrekingen op je lijn
voor deze datum ziet de lijn er ok uit
het lijkt me best om iemand hiervoor bij je ter plaatse te sturen

Kan je ons een aantal voorkeursdatums doorgeven wanneer de afspraak voor je kan doorgaan, voormiddag of namiddag ?

 

 

 

Het is al 2 maanden sinds ik ben overgestapt van Telenet en het zijn geen succesvolle maanden geweest.

Mijn modem herstart letterlijk om de 10minuten. Heel lastig is dat, omdat ik vanuit thuis werk!!

Heb iemand aan de lijn gehad, meerdere tests uitgevoerd en de verbinding lijkt goed te zijn maar alles valt constant uit. Zelfs tijdens de test kon de meneer niet verbinden met mijn modem omdat mijn modem vanzelf herstartte...

Ik ben dit echt zat 🥵

zeker omdat ik ook mijn cadeau (tv) nogsteeds niet heb gekregen na 2MAANDEN.

Graag een oplossing proximus. 


hi
ik zie sinds de 6de toch redelijk veel verbrekingen op je lijn
voor deze datum ziet de lijn er ok uit
het lijkt me best om iemand hiervoor bij je ter plaatse te sturen

Kan je ons een aantal voorkeursdatums doorgeven wanneer de afspraak voor je kan doorgaan, voormiddag of namiddag ?


Beste

Het maakt niet uit wanneer er iemand kan langskomen, zolang dat maar zo snel mogelijk is aub.

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Jagli 

Momenteel zie ik dat je opgevolgd zult worden door het High care team een medewerker zal nog contact met je opnemen voor een oplossing.

Ik zal contact opnemen met het hoofd van die dienst en vragen of ze je case zo spoedig mogelijk kunnen behandelen.

 

 

Geert

 

Sinds medio mei valt internet gedurende enkele minuten uit.

Stel vast dat alle lichtjes (behalve lichtje BBox).

Na 5 à 10 minuten start bbox opnieuw op.

Vraag is waarom bbox uitvalt (geen internet) of herstart de bbox uit zichzelf?

Lees op forum dat dit probleem nog voorkomt. Blijkbaar los je probleem niet op door bbox te vervangen.

Vandaag viel internet (en bbox uit om 10u, 14u, 15u en 16u50).

Bel al tijdje voor dit probleem. Resetten van BBox los probleem niet op.

In de chat kreeg ik de mededeling dat ze een probleem op mijn modem zagen rond 16u45… maar nu nog eens 3 dagen te wachten.

Werd probleem Jagli opgelost? Hoe?

Ben nieuwsgierig. 

De proximus forummedewerkers kunnen ook zien als je lijn slecht is en er zich geregeld fouten voordoen, dat kunnen ze eens natrekkenals ze hier terug langskomen

Reputatie 7
Badge +4

Sinds medio mei valt internet gedurende enkele minuten uit.

Stel vast dat alle lichtjes (behalve lichtje BBox).

Na 5 à 10 minuten start bbox opnieuw op.

Vraag is waarom bbox uitvalt (geen internet) of herstart de bbox uit zichzelf?

Lees op forum dat dit probleem nog voorkomt. Blijkbaar los je probleem niet op door bbox te vervangen.

Vandaag viel internet (en bbox uit om 10u, 14u, 15u en 16u50).

Bel al tijdje voor dit probleem. Resetten van BBox los probleem niet op.

In de chat kreeg ik de mededeling dat ze een probleem op mijn modem zagen rond 16u45… maar nu nog eens 3 dagen te wachten.

Werd probleem Jagli opgelost? Hoe?

Ben nieuwsgierig. 

hi @JV1969 kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kan ik je verbinding even nakijken

Reageer