Skip to main content

Hallo op de my proximus app staat er dat mijn b box niet actief is. Hoe moet ik hem activeren?

 

Mvg

@Stankim12 

Omdat de PX Moderatoren zouden kunnen natrekken (als ze morgen de draad hier terug opnemen) of er nog bepaalde instellingen moeten gebeuren:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Stankim12  Kun je wat meer gegevens invullen onder je profiel. met het email kan ik je niet vinden. Dank je wel


De Proximus app vermeld dat mijn B box niet actief is, nochtans werkt mijn internet en wifi. Verleden week zelfde probleem gehad maar is toen plots zonder tussenkomst van mij hersteld. Vandaag zag ik dat mijn box terug niet actief staat,


helpt een →  reset ook niet 


Nog niet direct panikeren, maar dat had ik ook voor mijn bbox defect raakte (en sterk wisselende verbindingssnelheden maakte). Reset hielp niet, ik had blijkbaar geen actieve bbox maar was er mel mee verbonden.
Dat heeft toen een hele tijd aangesleept en nadat de bbox werd vervangen was het plots opgelost.

Heb je ook last van snelheidsscommelingen? Al eens speedtesten gedaan? (op verschillende momenten)

 

 


Inhoud gewist, Ik zat hier blijkbaar in een verkeerd bericht bezig !


Reageer