Skip to main content

Ik heb een B-Box 3 en ondervind regelmatig (om de 2 a 3 dagen) problemen met de verbinding naar het Internet.  De B-box lijkt te herstarten.  Alle lichtjes gaan uit en beginnen dan te knipperen en na 3 tot 5 minuten is de verbinding hersteld.  

Ik heb de router al enkele keren aan en afgezet en deze week ook een factory-reset gedaan, maar toch blijft het probleem zich voordoen.  Wat kan hier de reden voor zijn?  Wordt de lijn aan de Proximus-kant af en toe herstart of is het de router die spontaan herstart.  Wat kan ik nog doen?  

@BertSpringbank Welke snelheid had je hier voor? Hoe heb je dit gemeten? Via wifi of bekabeld?


@DaisyS Hiervoor (1 a 2 maanden geleden) had ik rond de 40 mbps downstream en rond de 10 mbps upstream.  Zowel bekabeld als via wifi.  Nu haal ik nog 18 mbps downstream en 1,8 mbps upstream (kabel of wifi).


@BertSpringbank Ik heb een technische interventie voor je ingeboekt op woensdag 23/06 tussen 12.00 en 16.30. Indien dit niet voor je past kan je de afspraak wijzigen via je MyProximus.


Reageer