Skip to main content

M’n b-box 3 modem is waarschijnlijk defect: ook na herstarten krijg ik geen internetverbinding: DSL-lampje is blauw, maar Internet-lampje is rood.

Kan ik m’n toestel omruilen in een Proximus-winkel?

heb je de bbox al gereset → Reset je b-box/Internet box | Proximus

PS: iemand van PX komt hier niet meer langs pas maandag terug dus als het niet in orde komt na reset best morgen bellen naar de helpdesk op gratis nummer 080022800.

 


Reset hielp inderdaad niet - had ik al (enkele keren) geprobeerd.


Zopas ook nog eens een software-reset gedaan (login op 192.168.1.1 via User); even afwachten of dat meer succes heeft...


Gebeld met de helpdesk. Probleem door hen opgelost. Kon blijkbaar niet van hier uit. Mogelijks te maken met ouderdom van de modem (bbox 3).


kan ook zijn dat je internet inloggegevens niet meer in je profiel stonden of dat ze de lijnkaart bij hen hebben moeten resetten waarop je bbox aangesloten is.