Vraag

B BOX 3+

  • 31 January 2024
  • 5 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

vanmorgen is er fiber bij mij geïnstalleerd, de BBOX 3  is vervangen door een BBOX 3+,   volgens de installateur moet ik de oude binnenbrengen in de winkel is dit juist of moet ik die opsturen en krijg je dan een gratis label?


5 reacties

vanmorgen is er fiber bij mij geïnstalleerd, de BBOX 3  is vervangen door een BBOX 3+,   volgens de installateur moet ik de oude binnenbrengen in de winkel is dit juist of moet ik die opsturen en krijg je dan een gratis label?

 

@Valencia  Het is niet zeker dat je die oude bbox3 moet inleveren, maar de PX medewerkers kunnen dit morgen uiteraard natrekken en indien nodig de retourlabels opsturen

Reputatie 5
Badge +2

wat moet ik nu doen met mijn bbox?

Reputatie 7
Badge +3

@Valencia De oude BBOX3 hoeft niet meer opgestuurd te worden.Containerpark 🙂  Groetjes,Joel

Reputatie 5
Badge +2

dank voor uw bericht, maar de technieker zei dat ik die moest inleveren om een bewijs te ontvangen van inlevering, dus dit niet juist

Het was een technieker van fiber, misschien die personen dan eens de juiste info te geven, want zo wordt het natuurlijk verwarrend en begin je natuurlijk te twijfelen wat je moet doen

groetjes en een goed weekend

Het is ook inderdaad heel verwarrend zo zijn er die hun oude V5compact decoder moeten inleveren en dan anderen niet op wat dit gebaseerd is daar heb ik ook geen idee van, van de oude bbox3 dat vindt ik min of meer normaal dat die niet meer moet ingeleverd worden, aangezien PX nog de bbox3v+ en de “internet box” (=bbox4) in omloop houdt.

Reageer