Skip to main content

Sinds de ‘vernieuwing’ in de webmail (via pc) lukt het niet meer om de enter toets te gebruiken bij het beantwoorden of versturen van een e-mail. Dit is zeer gebruiksonvriendelijk en praktisch onwerkbaar!

Bij het beantwoorden van een mail is de oorspronkelijk mail in de inbox verdwenen.

Nieuwe e-mail blijven te laat (soms dagen nadien) toe komen. En komen ze allemaal wel toe???

Zoveelste episode in de triestige soap met de naam ‘Proximus miserie’...

@jowantje In welke browser is dit? Is dit in alle browsers? 


Firefox Mozilla.


Idem hier sinds 2 dagen. En mails komen weer onregelmatig toe.

Ook laad de Webmail via browsers ( ook in private) soms traag in en bij het selecteren van een mail verdwijnt die plots.

Ik gebruik de Webmail alleen maar om de mails die onterecht in de spam komen te recupereren.

Wat tegenwoordig ook weer schering en inslag is , spam word niet tegengehouden , gewone mails worden als spam aanzien.

De enige oplossing is alles van e-mails  van Skynet en Proximus overzetten naar Gmail mail adres. Zal wat werk zijn.

Maar dit mail probleem bij Proximus duurt nu al meer dan 1 jaar en men is bij Proximus niet machtig of onwillens dit in orde te brengen!

Outsourcing is niet de oplossing Proximus jullie dienstverlening gaat er gewoon op achteruit , klantendienst 90% = extern je komt terecht bij een callcenter  in de Nederlandse Antillen , technische support = 85% extern je komt in een callcenter in Casablanca in Marokko terecht ( zelfde callcenter dat voor Telenet werkt).

Idem de ondersteuning voor technische problemen met de e-mails komende van dit forum, ook outsourcing.

Het is zo erg geworden dat er eigenlijk geen support meer kan of mag worden aangeboden omdat Proximus dit niet langer zelf beheerd , maar weer een externe firma ! 

Triestig en frustrerend!😡🤒

 

 


Reageer