Vraag

Al meer dan een week geen mails meer ontvangen in Outlook

  • 22 December 2021
  • 5 reacties
  • 478 Bekeken

Sinds 10 december heb ik geen enkele e-mail meer ontvangen in Outlook (Outlook for Mac, Office 365). Nochtans komt alles in de webmail en ook op de iphone  aan.
Ik heb twee uur lang aan de chat gehangen met Microsoft, en zij kunnen het probleem niet vinden.
Er zijn blijkbaar meer problemen met Outlook / Proximus de laatste tijd.

Weten jullie waar het aan ligt en komt er een oplossing, aub?


5 reacties

je zou als test eens kunnen je skynet/proximus mailbox eens in windows Mail client kunnen proberen indien je met windows 10/11 werkt.

Ik heb geen windows computer, maar ik kan mijn mails wel op de webmail lezen. Dus de webmail werkt wel, maar daarmee kan ik moeilijk mijn werk doen.

Ik heb hetzelfde probleem sedert eind november, heb reeds uren met de ondersteuning samen gezocht naar een oplossing. Tot nu toe geen resultaat. Heb jij reeds een oplossing gekregen en zo ja wat was het probleem?

Dank bij voorbaat,

 

Het probleem blijft duren.

Ik heb toegang tot een paar andere e-mail adressen van ons kantoor en die hebben het probleem niet, dus het is heel specifiek voor mijn eigen werk e-mail adres. Het probleem doet zich ook niet voor in (Mac)Mail, maar om praktische redenen wil ik Outlook blijven gebruiken.

Ik heb intussen ook al de subfolders uit mijn inbox verwijderd en in een andere folder gestoken, maar dat heeft ook niets opgelost.

Om mijn werk te kunnen doen ga ik  regelmatig op de webmail (zolang die blijft functioneren, natuurlijk, je weet nooit) kijken wat er binnengekomen is en ik trek de nieuw binnengekomen mails in de subfolder die ik nieuw aangemaakt heb, en dan kan ik ze in Outlook bekijken en beantwoorden. Niet direct praktisch!

 

 

 

Oké, dankjewel voor de feedback al is dit niet veel belovend. Ik heb nog steeds contact met de ondersteuning, ze hebben gevraagd iets meer geduld te hebben zodat ze het probleem ten gronde zouden kunnen bekijken. IK meld zeker als er een oplossing komt. (???)

Momenteel gebruik ik ook de (Mac) Mail maar outlook vind ik nog altijd praktischer.

Reageer