Bedankt voor de feedback. Ik heb het probleem ondertussen opgelost.
Ik had een foutieve instelling gemaakt bij de DNS server op de TC. Deze had ik verkeerdelijk op het BBox adres (192.168.1.1) gezet terwijl deze leeg moest blijven. Ik ging ervan uit dat voor de TC zelf ook een DNS server nodig was.
Even voor de geïnteresseerden de instellingen van de TC:
- Maak Netwerk Aan
- Internetverbinding → PPPoE
- Accountnaam: “Internetaccount”@PROXIMUS
- Wachtwoord: uw internet wachtwoord (niet Wifi ww!)
- Verbinding Altijd ingeschakeld
- De rest leeg laten (ook DNS servers)
- Geavanceerd
- DHCP en NAT
- DHCP-bereik: 192.168
- Begin van bereik: 192.168.2.2
- Einde ven bereik: 192.168.2.200
- Geen Reserveringen
- 1 dag Lease
- Enable NAT-PMP
- Alle andere instelling standaard houden of leeg.
De 2e foto toont mijns inziens aan dat de time capsule een public IP adres heeft en geassocieerd is met een lokaal netwerk type 192.168.2.x (verschillend van BBox 192.168.1.1)
Ik vermoed dat uw instellingen dus ok zijn, misschien kan onderstaande u verder helpen
https://help.switch.be/hc/nl/articles/205414865--Mijn-nieuwe-Airport-geeft-de-melding-Verbinden-met-PPPoE-en-ik-kan-niet-online
TIP: ook eens op het bevriend forum de vraag stellen ondertussen
> http://userbase.be