Vraag

afspraak online verplaatsen lukt niet

  • 12 July 2020
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Goedemorgen team Proximus

 

Ik probeer nu reeds sinds enkele dagen de afspraak voor afsluiting TV en internet op mijn huidig adres (door verhuis) aan te passen maar dat lukt niet. Blijft steeds vast zitten op “zoeken naar nieuw tijdslot”.

Kunnen jullie de afspraak voor afsluiting oud adres aanpassen aub naar 15 juli 2020 ipv morgen 13 juli 2020? Installatie nieuw adres is correct, dus die datum niet aanpassen aub!

Daar ik nog wifi nodig heb tot en met de 15e en we pas op de 15e kunnen verhuizen ipv op de 13/07

 

met vriendelijke groeten

Francois Cl


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@francclo 

Excuses, we lezen je bericht nu pas.

heb je een oplossing gevonden ? Alles in orde ? Laat maar weten of we nog iets kunnen doen?

Vul je je profielgegevens ook in ? 

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken)

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Vriendelijke Groeten

Tina

Ah oke. Dank u voor de nuttige info. Ik dacht dat ze op zondag telefonisch niet bereikbaar waren vandaar mijn poging om hier mijn verzoek te plaatsen. 

Vriendelijke groeten 

Morgen komt pas iemand van Prox zelf terug langs op het forum

(bellen naar 0800 22 800 kan wel  altijd)