Skip to main content

Ik heb op 31 oktober een abonnement Internet Maxi (via Packs for Employees) besteld. Op de bevestigingsmail kreeg ik te zien dat de afspraak op 13 november zou gebeuren, maar er is niemand komen opdagen. Na contact met de klantendienst van Proximus blijkt dat het dossier nog open is bij een andere dienst (TSI, als ik me niet vergis). Ons vorig abonnement liep af op 13 november, dus momenteel zitten we zonder internet. Proximus heeft ons als tijdelijke oplossing een 4g modem opgestuurd, waarvoor dank!

Momenteel wachten wij dus nog steeds op een afspraakbevestiging. Na contact via chat kreeg ik te horen dat ze mij zouden opbellen om een afspraak in te boeken, maar aangezien ik thuis geen internet heb en het bereik op mijn GSM binnenshuis zo goed als onbestaande is, kan het dus zijn dat ze mij bellen terwijl dat ik onbereikbaar ben. Kan die afspraakbevestiging ook via mail plaatsvinden?

Of kan ik best de bestelling annuleren en opnieuw bestellen?

Ik merk dat ik deze beter in Afspraken & Leveringen had geplaatst. Mijn excuses!

@knnethdw Kan u uw klantgegevens(klantnummer , gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan  kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


@Joel M Toegevoegd! 👍


@knnethdw Er is een IT ticket lopende voor je order. 


Reageer