Vraag

Afspraak 04/01/23 herstel slechte bekabeling weer niet doorgegaan

  • 4 January 2023
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

De soap gaat verder! Technieker heeft ons zonet gebeld om te melden dat hij niet langskomt vandaag en hij eigenlijk nog niet goed weet wanneer het zal kukken, misschien vrijdag. Moet echter nog een afspraakbevestiging krijgen via sms. Echt hopeloos! We zijn ten einde raad, na 1 maand nog altijd geen oplossing voor ons probleem. 

Ik heb meteen de klantendienst gecontacteerd met de vraag de free mobile data (de reeds toegekende data l1 TB open tot 05/01/2023) te verlengen vanaf morgen. Dat is blijkbaar ook al een probleem om dat aan te passen. De contactpersoon wist niet goed of dit zal lukken, zal dit morgen bekijken en ons contacteren indien dit niet zou lukken.                                                    Wat moeten we dan doen, verder doen zonder internet en TV? We zijn zeker niet van plan extra GB voor hotspot zelf te betalen. Geen extra cent geven wij nog uit na al die miserie! Integendeel, wij hopen op een ruimschootse compensatie! 


1 reactie

Na nogmaals gebeld te hebben met Proximus op donderdag 05/01/22, zijn er dan toch 2 techniekers langsgekomen op vrijdag 06/01/23 rond 10u00. Het waren heel vriendelijke, bekwame techniekers, Jens en Anthony (team Deinze en omstreken) die het probleem opgelost hebben, zonder graafwerken te moeten uitvoeren. Eindelijk, na welgeteld 1 maand is het probleem opgelost. Neemt niet weg dat dit probleem veel te lang aangesleept heeft, ons geduld fameus op de proef werd gesteld (afspraken die 

niet doorgegaan zijn, zonder ons te verwittigen, contactpersonen aan de lijn die ons geen deftig antwoord konden geven op onze vragen enz. … ). We hopen dit in de toekomst niet meer te hoeven meemaken.

Ik wil ook nog eens de laatste contactpersoon, die ik ‘s morgens op 05/01/23 aan de lijn gehad heb, extra danken voor de goede service. Het was een heel vriendelijke, begripvolle Nederlander, Peter genaamd, die werkelijk al het nodige gedaan heeft om onze vragen te beantwoorden en ervoor te zorgen dat er daadwerkelijk iemand langsgekomen is vandaag. Dergelijke contactpersonen mogen jullie echt wel koesteren, verdienen een pluim!

Nu nog hopen op een financiële compensatie voor al ons geduld!

 

Reageer