Skip to main content

Beste,

Twee weken geleden zou ik gecontacteerd worden door Proximus om een installatie-afspraak vast te leggen. Niets gehoord… wie kan ik mailen of bellen ?

FYI: morgen kunnen de prox forummedewerkers bij de bevoegde dienst de stand van zaken opvragen en je verder helpen hiermee.


Dag @Jef Vervloesem vul je op het klantprofiel je klantgegevens aan zodat we dit kunnen nakijken? Groetjes, Heidi


@Jef Vervloesem  Jouw aanvraag is in onderzoek bij achterliggende technische diensten omdat er geen infrastructuur zou zijn op dit installatieadres. Groetjes, Antonella


Het betreft een vakantiewoning te Adinkerke.  Het adres is Duinhoekstraat 127 huis 62. Maar soms wordt Duinhoekstraat 129 ipv 127 gebruikt. Misschien hebben jullie dit adres nodig. Er ligt een kabel tot in het huis.


@Jef Vervloesem Dank je wel voor de extra informatie. Ik heb dit doorgegeven aan de bevoegde dienst via ticket IM11122831. Zij gaan het nu verder kunnen nakijken. Groetjes, Antonella


Beste,

 

Hoever staat het met het onderzoek? Kan er in onze vakantiewoning te Duinhoekstraat 127 of 129 , bus 62 te Adiinkerke met Proximus gewerkt worden? Er zijn andere huizen op het vakantiedomein die zowel internet als digitale  TV van Proximus hebben. 

Graag een antwoord, 

 Vriendelijke groeten,

Jef Vervloesem 


Ticket IM11122831 is nog in behandeling, de achterliggende dienst zal je zelf verder op de hoogte brengen. Groetjes, Heidi


Reageer