Skip to main content

Goede avond 

 

Telkens als er iemand wil antwoorden op de mail die wij verstuurd hebben krijgen ze de melding 550 #5.1.0 adres rejected 

 

 

Goede avond 

 

Telkens als er iemand wil antwoorden op de mail die wij verstuurd hebben krijgen ze de melding 550 #5.1.0 adres rejected 

 

 


hi, je beschikt over meerdere mailadressen bij ons
heb je dit problem met al je mailadressen of enkel met 1 ?
kan je het mailadres waarmee je een probleem ondervind toevoegen aan je profile als je maar met 1 een probleem hebt


Het zou gaan enkel om het adres met skynet de Proximus adressen werken normaal 

‘alvast bedankt 


@bdc In de configuratie van je mailbox staat hier alles goed.  Is het via een mailprogramma zoals outlook, windows live mail,… dat je je mails verstuurd of via webmail ? Als het via een mailprogramma is kan je best je accoountinstellingen nakijken. Hier vind je meer uitleg over hoe je dat kan doen. 


Reageer