Beantwoord

activatie nieuw e-mailadres werkt niet

  • 6 March 2024
  • 7 reacties
  • 87 Bekeken

Ik ben een nieuwe klant bij proximus, ik wou het e-mailadres (eindigend op @proximus.be) aanmaken dat werd voorgesteld per mail. Ik kreeg in dezelfde mail een link om het desbetreffende e-mailadres te activeren, alsook een voorlopig paswoord. Binnen de mail moet je dan een activatielink aanklikken. Men komt dan op de site  www.proximus.be/nl/mailbox/activate  en dan moet je het binnen de mail voorgestelde paswoord ingeven waarna je op een scherm komt om het paswoord te wijzigen naar een eigen gekozen wachtwoord. Echter krijg ik wanneer ik mijn zelfgekozen wachtwoord wil valideren steeds de melding technische storing (is al een paar dagen hetzelfde). Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem? Lijkt me een probleem bij proximus zelf, me dunkt.

icon

Beste antwoord door HadewychT 13 March 2024, 16:32

Bekijk origineel

7 reacties

@Dieter8600 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

 

Mijn klantgegevens zijn vermeld in mijn privégedeelte

Reputatie 7
Badge +4

@Dieter8600 Ik heb een kleine aanpassing gedaan aan je mailbox. Kan je nog eens proberen om je paswoord aan te passen ? 

Binnen ‘myproximus’ is het veld om het paswoord aan te passen ‘greyed out’ (zie afbeelding hierboven), dus ik kan niet verder. 

Ook de creatie van een nieuwe mailbox is niet mogelijk (functie is greyed out). 

 

Ik heb eveneens geprobeerd een wachtwoord-herstel te doen via sms (versturen code). Opnieuw in het veld om het wachtwoord te wijzigen, krijg ik de melding ‘technische fout’. 

 

Ik heb ook nooit de activatieprocedure kunnen voltooien, misschien heb ik op die manier niet alle machtigingen of zo.

Reputatie 7
Badge +4

@Dieter8600 Kan je eens proberen via webmail.proximus.be om je paswoord te wijzigen ? 

Log eerst in met de gegevens die je nu hebt - klik rechts bovenaan op instellingen en dan links op wachtwoord. 

 

Het is gelukt met de laatst voorgestelde werkwijze. Bedankt 😉

Reageer