Beantwoord

Abonnement upgrade

  • 13 July 2023
  • 3 reacties
  • 183 Bekeken

Ik heb op 30 juni een bestelling (R00000034019303049) geopend voor een upgrade van mijn pack om naar Fiber Gigabit te gaan. Momenteel heb ik nog 350 Mbps download en 50 Mbps upload.

Op 11 juli werd mijn modem vervangen door een nieuwe Internet Box (vbox4) en ging dit binnen 24 uur geactiveerd worden.

Echter is de activatie nog niet doorgekomen en mijn abonnement niet aangepast. Ik kan ook nog niet op de cloud configuratie van de Internet Box op de Proximus site om instellingen aan te passen. De vaste lijn die nu wel in mijn nieuwe pack zit gaat al wel.

Ondertussen zie ik op de website van Proximus dat de geadverteerde snelheid nog is verhoogd naar 2,5 Gbps download. Ik neem aan dat ik de juiste Internet Box hiervoor heb,  want ik weet dat er nog een Internet Box+ versie bestaat.

Via de klantendienst lukt het precies niet dat mijn bestelling wordt afgewerkt naar Giga Fiber met de specs op de website.
Hopelijk is er op dit forum iemand van Proximus, dat kan helpen bij de voltooiing van mijn upgrade bestelling.

Alvast dank en groeten

 

icon

Beste antwoord door Luc.M 14 July 2023, 11:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@mertenssamantha  Dag Samantha, vandaag is er nog een order lopende . Ik ga dit maandag opnieuw proberen. Vandaag lukt het niet. Ik laat je maadag meer nieuws. Groetjes Luc

Dag Luc

Dank voor je reactie.

Ik zag net in mijn account dat de aanpassing vandaag is doorgekomen zoals ik besteld had enkele weken terug. Namelijk Internet Maxi fiber (1000 Mbs/500 Mbs).
En ik kan aan de instellingen van mijn modem/netwerk, dat is ook in orde.

Indien ik nog naar Giga Fiber kan omgezet worden, die aangekondigde specificatie verhoging voor de zelfde prijs, zou dit mooi meegenomen zijn.

Groeten en fijn weekend.

Reputatie 7
Badge +3

@mertenssamantha 

De omzetting naar Giga Fiber Flex is ingeleid door Luc

Je hebt hierdoor nieuwe toestellen nodig en een technieker moet een nieuw aansluitpunt plaatsen

Via je MyProximus of mail die je krijgt kan je je afspraak wijzigen indien het niet past.

Groeten

Tina

Reageer