@alesstrona
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze dinsdag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Ik vrees dat u voor dinsdag geen reactie zult bekomen van een Proximus moderator op dit publieke forum
Op dit forum moeten zij u zeker verder kunnen helpen, ik vermoed evenwel dat uw vraag niet duidelijk is
internet essentiel = vast breedband aansluting/product
Proximus S ???? → Proximus Mobilus S eventueel ?= mobiel product
Ter info huidige commerciëel beschikbare contracten
Contract samenvatting | Proximus
Edit: mogelijks Flex S (= de combinatie van internet + TV al dan niet met een mobiel abo)?
Dag @alesstrona vul je hier je in het klantprofiel klantgegevens aan, dan kunnen we je vraag overmaken aan de juiste dienst. Groetjes, Heidi
@alesstrona
Ik zie wel een internet essential en een gsm mob S geactiveerd ondertussen
Je laatste aanrekening van april vermeldt dit ook naast het gewijzigde internet en gewijzigde gsm abo dat verrekend is.
groeten
Tina