Vraag

Aansluiten intropunt en aftakking aan rooilijn

  • 27 July 2023
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Hallo,

 

Ik had graag een internet aansluiting hebben voor m’n woning (via EDPnet), waar reeds een kabel ligt van Belgacom (zie foto). Deze is niet eerder aangesloten en het gaat dus om een nieuwe aftakking aan het connectiepunt op straat. Alsook zou er een nieuw intropunt in m’n huis moeten komen. 

 

Welke dienst kan ik hiervoor contacteren? (online afspraak maken komt telkens uit op een pagina met ‘error’)

 

Alvast bedankt voor de hulp,

 

Toon

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@ToonVC Best eerst uw aanvraag doen via uw operator.Dan gaat er gekeken worden wat er precies moet gebeuren voor activatie en door wie.Groetjes,Joel

@ToonVC Best eerst uw aanvraag doen via uw operator.Dan gaat er gekeken worden wat er precies moet gebeuren voor activatie en door wie.Groetjes,Joel

Dag Joel,

 

bedankt voor uw reactie.

 

Ik heb nog geen operator, maar telefonisch werd me door EDPnet verteld een aansluiting te fixen met de diensten van Proximus, maar die online dienst doet het hier niet en kan bijgevolg geen afspraak maken.

 

Mvg,

Toon

Reputatie 7
Badge +4

= U dient een betalende aansluiting” (90 euro) te vragen (blijkbaar voorziet EDPnet dit nog altijd niet)

Wat als ik een nieuwbouwwoning heb of ik renoveer en er is nog geen aansluiting op het Proximus netwerk | edpnet.be

 

Cfr.Je gaat bouwen? Voorzie je aansluiting | Proximus

Infrastructuuraansluiting | Proximus

 

Opmerking (mijn mening)

 EDPnet zou als alternatieve operator toch eens de nodige inspanningen kunnen leveren om als tussenpersoon op te treden waarbij zij als tussenpersoon optreden (de vraag overmaken aan Proximus en de betrokken kosten vervolgens verder aan u doorrekenen)

 

Reageer