Skip to main content

Aanmaken van een account om toegang te krijgen tot mijn Cloud lukt niet.

Ik ben ingelogd als beheerder.

Als ik op Cloud account aanmaken click, krijg ik onderstaande melding. 

 

Op 8 Juli 2021 heeft een (beginnend) technieker van Proximus alles komen installeren.

Dit verliep niet zonder problemen (twee dagen + tweede techieker om te helpen).

Deze opmerking is er enkel om aan te geven dat er misschien iets fout is gegaan met de configuratie van mijn installatie (Norton kon ik ook niet online aankopen en HLN werkt ook nog steeds niet.) 

@FrankG 

Je account werd gekoppeld, kan je de cloud app of www.proximuscloud.be nog eens uittesten?

Kan je eens nagaan of de epress voor HLN nu wel mogelijk is.

Voor het installeren van de Norton antivirus, heb je hiervoor deze stappen al eens uitgevoerd?

Norton installeren op je gsm, tablet of computer | Proximus

 

Geert


@GeertC 

Dank je voor het snelle antwoord.

 

Norton is OK. Ik ben ik naar de Proximus Winkel in Wijnegem geweest.

Deze hebben de aankoop kunnen regelen. Installatie was verder geen probleem.

 

Cloud werkt nu:). Ik moet nu nog wel nakijken wat en hoe, maar dat komt verder wel in orde.

 

HLN werkt nog niet.

Als ik in MyProximus op “My E-press” click zie ik dat deze Actief is.

Na click op “Start met lezen” kom ik hier: https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/

Vervolgens staat er: Connecteer jouw MyProximus account via de MyProximus knop

En dan krijg ik de melding:

Er ging iets mis

Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.

Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft via de Proximus FAQ’s.

 

In alle geval al bedankt voor de hulp :)


@FrankG 

Kan je nu nog eens Met de HLN link proberen https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/

 

Geert


@GeertC 

 

HLN geeft nog steeds een foutmelding.

Gewoon inloggen op mijn HLN account gaat wel, maar dan krijg ik een heleboel reklame en het nieuws voor de HLN klanten krijg ik niet te zien.

Onder Account - Abonnement staat:

Opgelet! Er is geen actief abonnement gekoppeld aan je account.

 

Met de cloud zit ik toch nog met een probleem:

 

De app op mijn PC werkt perfect => synchronisatie werkt (zelfs zeer snel)

Bestanden downloaden of delen moet echter via de website

=> hier inloggen lukt niet (ook niet als ik op de link in de app click)

=> errorCode=2055

 

De app op mijn GSM geïnstalleerd => Alles werkt hier perfect.

Hier kan ik de bestanden zien en downloaden die op mijn PC zijn gesynchroniseerd.


@FrankG 

wat de app van cloud betreft dat kan kloppen daar zijn idd algemene problemen bij.

wat hln betreft als je klikt op via my proximus login dan loopt het eigenlijk al fout toch?

 


Dat klopt ja


@FrankG 

 

Heb je het al eens in de my proximus app geprobeerd?

 

Geert


Lukt ook niet


Ik zie bij “cloud account aanmaken” lukt niet, foutmelding recties van 1 tot 5 jaar geleden. Ik denk dat dit bij mij ook zoiets gaat duren. Telkens ik bel komen ze met iets anders dat steeds niet lukt>

 


@Werner 65 

Je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel dan kijk ik je cloud gegevens eens na.

 

Groeten

Geert


Reageer