Op 8 Juli 2021 heeft een (beginnend) technieker van Proximus alles komen installeren.
Dit verliep niet zonder problemen (twee dagen + tweede techieker om te helpen).
Deze opmerking is er enkel om aan te geven dat er misschien iets fout is gegaan met de configuratie van mijn installatie (Norton kon ik ook niet online aankopen en HLN werkt ook nog steeds niet.)
Bladzijde 1 / 1
@FrankG
Je account werd gekoppeld, kan je de cloud app of www.proximuscloud.be nog eens uittesten?
Kan je eens nagaan of de epress voor HLN nu wel mogelijk is.
Voor het installeren van de Norton antivirus, heb je hiervoor deze stappen al eens uitgevoerd?
Gewoon inloggen op mijn HLN account gaat wel, maar dan krijg ik een heleboel reklame en het nieuws voor de HLN klanten krijg ik niet te zien.
Onder Account - Abonnement staat:
Opgelet! Er is geen actief abonnement gekoppeld aan je account.
Met de cloud zit ik toch nog met een probleem:
De app op mijn PC werkt perfect => synchronisatie werkt (zelfs zeer snel)
Bestanden downloaden of delen moet echter via de website
=> hier inloggen lukt niet (ook niet als ik op de link in de app click)
=> errorCode=2055
De app op mijn GSM geïnstalleerd => Alles werkt hier perfect.
Hier kan ik de bestanden zien en downloaden die op mijn PC zijn gesynchroniseerd.
@FrankG
wat de app van cloud betreft dat kan kloppen daar zijn idd algemene problemen bij.
wat hln betreft als je klikt op via my proximus login dan loopt het eigenlijk al fout toch?
Dat klopt ja
@FrankG
Heb je het al eens in de my proximus app geprobeerd?
Geert
Lukt ook niet
Ik zie bij “cloud account aanmaken” lukt niet, foutmelding recties van 1 tot 5 jaar geleden. Ik denk dat dit bij mij ook zoiets gaat duren. Telkens ik bel komen ze met iets anders dat steeds niet lukt>
@Werner 65
Je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel dan kijk ik je cloud gegevens eens na.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.