Vraag

4G Router HUAWEI 4G CPE3 ( model B535-333)

  • 14 February 2024
  • 4 reacties
  • 40 Bekeken

Hej !

Voor mijn reis door Zweden heb ik 2 simkaarten van Proximus. 
1 voor m’n gsm en 1 voor m’n 4G router HUAWEI 4G CPE3  ( model B535-333 ).
Met geen van beide sims kan ik hier verbinding maken via de 4G router, beide ook getest op gsm en dit geeft geen verbindingsproblemen … 

Momenteel zit er een Zweedse simkaart in de router die wel verbindt, maar helaas is het voor me onmogelijk deze ter herladen als niet inwoner ( tenzij middels een rit van 6 uur heen en weer ) 

Iemand enig idee of er een bepaalde instelling moet gebeuren op een SIM kaart / abonnement van proximus om 4G op router te activeren ofzo ?

Dank 

Jan

 

 


4 reacties

als je ze test in je gsm heb je wel 4G als ik het goed begrijp, indien niet dan moeten ze PX eens kijken of 4G voor deze sim actief staat bij hen

Reputatie 6
Badge +2

Voor mijn reis door Zweden heb ik 2 simkaarten van Proximus. 
1 voor m’n gsm en 1 voor m’n 4G router HUAWEI 4G CPE3  ( model B535-333 ).
Met geen van beide sims kan ik hier verbinding maken via de 4G router, beide ook getest op gsm en dit geeft geen verbindingsproblemen …

 

Heb je het in België getest voor je vertrek?

Staat data roaming aan op de 4G router?

als je ze test in je gsm heb je wel 4G als ik het goed begrijp, indien niet dan moeten ze PX eens kijken of 4G voor deze sim actief staat bij hen

Klopt. Beide SIM Kaarten werken in de smartphone, niet op de router.

Voor mijn reis door Zweden heb ik 2 simkaarten van Proximus. 
1 voor m’n gsm en 1 voor m’n 4G router HUAWEI 4G CPE3  ( model B535-333 ).
Met geen van beide sims kan ik hier verbinding maken via de 4G router, beide ook getest op gsm en dit geeft geen verbindingsproblemen …

 

Heb je het in België getest voor je vertrek?

Staat data roaming aan op de 4G router?

Heb de router en 1 vd 2 sims reeds gebruikt in België én buitenland, met succes.
Nog eens even nagekeken over Roaming aanstond zoals je vermeldde, deze stond uit.
Ik vermoed dus dat er een update vd router is geweest en aantal settings heeft gereset.

Met data roaming aan + PIN code opnieuw ingeven ( werkt alleen in Online setup, niet in app setup) heb ik terug connectie ! Bedankt voor de hulp 🙏

Reageer