1 week zonder deftig tv en internet

  • 1 February 2018
  • 1 reactie
  • 167 Bekeken

Ik ben al meer als 1 week aan t aanklagen dat mijn tv en internet extreem slecht werkt. Technieker langs geweest, resultaat was nog minder beeld en internet. Moest een afspraak gemaakt worden met een lasser, meer als 1 week wachten blijkbaar. Nu kunnen/willen ze niet meer helpen bij de technische dienst omdat er een afspraak staat met de lasser op 5/2.... blijkbaar zijn die afspraken heilig want nu kunnen ze niets meer doen. Dus na tussenkomst technieker nog slechter beeld en internet, en als klant kun je niets meer doen!!! Zelfs een klachtendossier openen weigeren ze! Is verdomme een recht als klant. Alle gesprekken met de klantendienst zijn opgenomen, meer als 4 uren aan telefoon gehangen de laatste dagen vooral wachten, hallucinante gesprekken gehad met personen die iedere keer andere problemen opnoemen en standaard zinnen aframmelen alsof t voorgeprogrammeerde zombies zijn. Te belachelijk voor woorden..... wat best doen???? Ik publiceer dit ook via sociale media, hopelijk schiet er op die manier toch iemand wakker die ons kan helpen

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Zoals ook via privébericht beantwoord:

Dag Filip, ik heb de situatie even bekeken maar ik kan inderdaad ook enkel adviseren te wachten op de lasser. Je lijn is namelijk zwaar verstoord, dit door een probleem met de kabel zoals de technicus ter plaatsen heeft vastgesteld. Vanop afstand hebben we al een aantal 'lapmiddelen' toegepast zodat de lijn 'stabieler' draait. Dit doen we door bijvoorbeeld de snelheid iets te verlagen. Ik zie bijvoorbeeld dat ze dit 31/01 hebben toegepast. Sinds dan is de lijn inderdaad stabieler en verbreekt deze minder alsook minder storing met impact op de TV. Helaas blijft de lijn natuurlijk gestoord voor de problemen met de kabel en moet deze afspraak met de lasser echt wel doorgaan.

Hopelijk is het zo wat duidelijker. Alvast bedankt voor je begrip.

Reageer