Skip to main content

Beste,

 

We willen jou vragen om even 10 minuten de tijd te nemen om een korte kliktest uit te voeren. We willen graag meer inzicht verkrijgen in de navigatie van onze MyProximus app. Jouw deelname zal ons helpen om de structuur van de mobiele Myproximus app op een gebruiksvriendelijke manier te organiseren. 

 

Voor de test, klik hier!

 

Ontzettend bedankt voor de feedback!

Hallo.

Wanneer  krijgen we de draadloze verstrekker en onze adapter terug die bij het laatste bezoek werd meegenomen of is de kans klein?

Mvg.luc


@LucDesoete Je kan best al je vragen in 1 onderwerp plaatsen.


Beste.

Net voor de kerstperiode hebben ze hier alles venieuwd met hoop op beterschap. Helaas.

We hebben besloten om proximus niet meer te storen met onze problemen en het zelf op te lossen.

Toch bedankt voor de jarenlange dienstverlening.

Mvg.Kapsalon Hebe.


Hallo.

Jammer dat Proximus het niet laat weten dat de technieker toch NIET komt en ons zo laat zitten met onze storingen .

 


@LucDesoete Ik vermoed dat er iets foutgelopen is bij het boeken van deze afspraak. Ik vind wel mijn memo terug voor nazicht, maar niet de afspraak van 4 feb. Ik vermoed dat ik een fout gemaakt heb bij het inboeken hiervan. Mijn oprechte excuses hiervoor. Dit was zeker niet de bedoeling. 


Reageer