Sticky

Een nieuw forum voor de maand april


Reputatie 7
Badge +6
  • Wim
  • Community Manager
  • 1245 reacties
Hallo forum community! Op 15 april lanceert Proximus zijn nieuwe strategie op het forum, met een nieuw team (een mix van "oud" en "nieuw") dat zich voor 100% op de gebruikers van het forum zal richten. Geen "support medewerkers" meer, in de plaats komen "moderators". Moderators zullen een bredere functie hebben dan alleen het beantwoorden van "support" vragen; zij zullen er verantwoordelijk voor zijn dat jouw klantervaring op het forum zo goed mogelijk wordt.

Een nieuw team betekent ook een nieuwe structuur. En hier willen we graag jouw mening, omdat het voor jullie zo duidelijk mogelijk moet zijn.

Hier is de structuur waar we aan gedacht hebben:

1. Onthaal
1.1 Forumreglement

2. Support
2.1 TV
2.2 Internet
2.3 Vaste lijn
2.4 Mobiele telefonie
2.5 MyProximus & Proximus apps
2.6 Afspraken & leveringen
2.7 Abonnementen & facturatie

3. Proximus & You
3.1 Co-creation (thans ‘Het Labo’)
3.2 Ideeën (geef ons jullie ideeën)
3.3 Tips & tricks
3.4 De praatbarak

4. Archieven

Vind je het OK? Laat het ons weten! Denk je dat sommige titels ouderwets en gedateerd zijn? Laat het ons weten! Wil je andere categorieën zien? Laat het ons ook weten!

Vul deze enquête in en reageer vooral op dit onderwerp, tot uiterlijk 10 april! Wij zijn vastbesloten om rekening te houden met uw mening. Help ons om van dit forum een optimale ondersteunings- en interactieomgeving te maken.

Dank aan allen!

De nieuwe categorieën van het forum

4 Reacties

Reputatie 3
Badge
1) Voor ADSL's werden er initieel upgrade vooruitzichten gegeven voor VDSL (HD). Benevens high-level vooruitzichten (bv. Mantra+, FTTH) zouden vooruitzichten op Straatniveau welkom zijn.
2) Idem vooruitzichten 4G, inzonderheid "4G-Indoor dekking"
Reputatie 4
Badge +2
Blijf een apart onderdeel behouden voor "TV-zenders" en "Premium Club/Loyalty".

En hoe snel wordt er gereageerd wanneer er een idee voor bv een tv-zender is?

Mvg
Reputatie 7
Badge +3
Waar blijf je die onderverdeling zien ?

En bedoel je hoe snel wij een nieuwe zender bij in ons aanbod nemen ?
Als je klantgericht wil denken, moet je ook eerst weten wat de verschillende visies zijn van je klanten.
Ik denk bijvoorbeeld dat er veel mensen zijn die van de tv decoders vanaf willen. 1. Omdat ze tamelijk snel verouderen, en er geen politiek is die de mensen gratis kan doen upgraden, tenzij je decoder defect is. 2. Omdat de huidige electronica er kwalitatief op achteruit gaat, omwille van goedkopere componenten, waardoor de levensduur van apparaten verkort. 3. Veel mensen zich willen aanpassen aan nieuwere technologiën, en dat die keuzes beïnvloed worden door bijvoorbeeld nieuwe besturingssystemen en/of upgrades die oudere apparaten niet of vele minder ondersteunen, of die nieuwe of verbeterde protocollen vereisen, waardoor de overstap naar apps voor verschillende platformen een must wordt. 4. Wanneer je minder afhankelijk bent van je eigen hardware, er een grotere marge blijft om betere software te kunnen implementeren, die makkelijker te onderhouden is. 5. Er minder kans is dat er gesjoemeld wordt met aansluitingen, omdat je betaald voor de app, eventueel per installatie (kan softwarematig gecontroleerd worden op basis van apparaat ID), en er een systeem van in-app aankopen mogelijk is voor uitbreidingen e.d. 6. Je een stap voor bent op de concurrentie. 7. Je niet meer moet onderdoen voor bv Telenet kwestie van het aantal simultane opnames, omdat dit in een cloudomgeving gebeurd. Je hoeft enkel een lijst van gebruikersprofielen te koppelen aan de programma's op jullie servers, zodat die ten allen tijde beschikbaar zijn voor de klant, die aan zijn kant een library heeft in een cloudomgeving.