Beantwoord

Tv: opname's

  • 21 January 2018
  • 5 reacties
  • 240 Bekeken

Hoe kan ik programma's die opgenomen waren blijvend wissen? Als die programma's na een tijdje opnieuw uitgezonden worden worden ze automatisch weer opgenomen. Wat ik dan altijd maar weer moet wissen . . .
icon

Beste antwoord door AndyR 22 January 2018, 21:53

Bekijk origineel

5 reacties

is een probleem dat veel gemeld wordt op het forum en als het je zef niet lukt kunnen de mensen van proximus dit maandag voor u doen.
Reputatie 6
Badge +2
Of via het forum, je krijgt er soms geen melding van maar ze doen het wel.
Bij mij hebben ze van op afstand ook gewerkt en het is nu vele beter.
Heb net hetzelfde probleem gehad + opnames die foetsie waren.

Vermeld wel met welke kanalen je problemen hebt, welke opnames, hoe meer info hoe makkelijker het verloopt.
Als je met alle kanalen problemen hebt dan hoef je niet al die kanalen op te sommen hoor.

link klantendienst forum:

https://nl.forum.proximus.be/members/het-proximus-team-51679
Reputatie 7
Badge +4
hi
kan je ons via privebericht je klantennr of lijnnr doorgeven samen met de namen van de programma's die je wil verwijderen ?
dan kijken we dit na voor je

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg
jonathan
Beste Jonathandr,
Mijn klantnummer is 617894433 en de programma-opname's die ik op dit ogenblik wil verwijderen zijn: 'Blauw bloed', 'Married with children', 'Great Continental Railway Journey's', The Big Bang Theory', ' The good wife', 'Gardener's World', Van Gils en gasten', De ideale wereld', 'De afspraak', ' Rizzoly and Isles'.
Het zou wel interessanter zijn moest ik zelf kunnen bepalen wat ik al dan niet wil blijven opnemen. Is dat niet mogelijk?
Mvg
Dirk
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Dirk,

De afleveringen die je hebt opgegeven zijn verwijderd. Je kan zelf de serie opnames stoppen via de tv-gids als je op de opname drukt of via de opgenomen programma's zelf indien dit niet lukt zal het ergens zijn vast gelopen en kunnen wij dit zelf verwijderen.

Reageer