Beantwoord

Proximus TV app werkt niet op tablet

  • 23 December 2017
  • 8 reacties
  • 286 Bekeken

Sinds donderdag zijn wij ook lid van de grote Proximus familie. Een vlotte overdracht van Telenet naar Proximus en dito aansluiting door de technieker.

Deze avond hebben we de tv app geïnstalleerd op de tablet maar na het inloggen gebeurt er niets. Ik krijg steeds terug het inlogscherm.

Hoe komt dit?
icon

Beste antwoord door Wim VL 1 February 2018, 10:13

Bekijk origineel

8 reacties

In veel gevallen (zoals er hier nog verschillende in dit geval zijn) zal een ingreep (instelling) nodig zijn van iemand van Proximus.
Verder kan je nog deze informatie eens natrekken:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install_apps/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-apps/proximus-tv/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gs-tablet-of-computer.html
Reputatie 7
Badge +4
Goeiemorgen Koenraad. Kan je me via privé bericht even je login van je MyProximus en je klantennummer doorsturen? Dan kijk ik dit onmiddellijk even voor je na. Groeten, Charlotte.
Helaas heb ik hetzelfde probleempje ?tv en internet werkt perfect ! Maar inloggen op tablet en smartphone lukt niet springt steeds terug naar het inlogscherm?
Reputatie 6
Badge +3
Goeiemorgen Shana, kan je mij via een privé bericht je login van je MyProximus en je klantennummer doorsturen? Dan kijk ik het na. Groeten, Jimmy
Privébericht sturen, klik hier
Reputatie 7
Badge +4
Dag Shana, kan je nog eens proberen inloggen met je myproximus login & wachtwoord op de applicatie? MVG, Wim
Dag Wim VL , het werkt ?? Heel erg bedankt ??
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan.

Reageer