Beste antwoord door ThomasP
Bekijk origineelEerste gebruik: Proximus TV werkt niet
Deze voormiddag is iemand van de installatiedienst langs geweest om internet, digitale tv te installeren in mijn woning. Gezien ik zelf aan het werk was kon ik de installatie zelf niet opvolgen. Toen ik thuis kwam merkte ik echter dat digitale tv helemaal niet werkt. Ik krijg geen beeld op mijn televisie hoewel de kabels volgens mij allemaal correct zijn aangesloten. Iemand hier ervaring mee en zo ja hoe valt dit op te lossen?
je kan ook nog altijd helpdesk opbellen bij technische problemen tot 24 uur 0800 22 800
anders kan je de bekabeling eens controleren via de handleiding hier
>
https://www.proximus.be/dam/jcr:735533aa-ae4b-4c34-a24d-21ecb9ba6762/cdn/sites/support/documents/tv_manual/nl/decoder-v4-install-nl~2017-05-24-13-10-27~cache.pdf
anders kan je de bekabeling eens controleren via de handleiding hier
>
https://www.proximus.be/dam/jcr:735533aa-ae4b-4c34-a24d-21ecb9ba6762/cdn/sites/support/documents/tv_manual/nl/decoder-v4-install-nl~2017-05-24-13-10-27~cache.pdf
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.