Beantwoord

Proximus TV -- inloggen gaat, maar tv kijken niet

  • 9 September 2017
  • 30 reacties
  • 1067 Bekeken

Ik krijg volgende melding :
Abonnement
Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account.

Ik heb echter MyProximus en daar staat Proximus TV Applicatie als oké bij de opties..

Kan iemand me hiermee helpen?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door AndyR 2 January 2018, 17:12

Bekijk origineel

30 reacties

Bij mij juist hetzelfde probleem
Via de applicatie lukt het me trouwens evenmin om aan te loggen, hopelijk voor jouw is dit wel een oplossing.
Reputatie 7
Badge +3
Beste Hanne,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, factuurnr)bezorgen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
Reputatie 7
Badge +3
Beste Joeri,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login, e-mailadres)bezorgen.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
Beste Joël

Kunt u mij eveneens met dit probleem helpen?

Gr
Trui
Beste,

Juist zelfde probleem.
2 maand geen proximus tv beschikbaar.

Abonnement
Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account
timodm, bij jou al in orde ondertussen?
ik krijg spijtig genoeg nog steeds dezelfde foutmelding
timodm, bij jou al in orde ondertussen?
ik krijg spijtig genoeg nog steeds dezelfde foutmelding


Bij mij hebben ze het vrijdag in orde gebracht
Wij hebben gisteren voor de eerste keer geprobeerd om TV te kijken via de browser.
Hetzelfde issue als hierboven.

Verschillende browsers, op verschillende internetverbindingen (zowel Proximus als niet-Proximus netwerkverbinding).

Graag oplossen aub.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Stijn,

Ik heb de configuratie goed gezet van je ProximusTV applicatie. Kan je eens testen of het nu werkt?

Groetjes,

Andy.
Hallo Andy,

We hebben ondertussen toegang tot de live TV streams, alvast dank daarvoor.
Onder Chrome en Win 10 stopt het afspelen na een tijdje en de enige oplossing lijkt vanuit homepagina opnieuw naar de live stream te gaan.
We zien ook geen manier om een beroep te doen op de Video('s) op aanvraag, en starten van een film vanuit de shop (geen afspeelknop).
Heb zelfde probleem als meerdere hierboven :

Kan inloggin op www.proximustv.be maar krijg dan deze foutmelding :

"Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account."

Ondanks dat ik hierop geabonneerd ben. Kan iemand van Proximus opnieuw hun magische fix uitvoeren want na 3 pogingen via de telefonische helpdesk is het nog altijd niet gelukt.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Bruno, kan je ons in een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Na de 6de poging is het probleem eindelijk opgelost. Blijkbaar een UDM configuratie die ontbrak. Om toch kort even mijn lijdensweg te beschrijven :

Poging 1 : bel naar 0800/22800 keuze 4 technische storingen ==> vinden geen oplossing (vragen me trouwens mijn Myproximus paswoord wat ik uiteraard niet geef) en zeggen dat ik naar een specifieke Myproximus helpdesk moet bellen op 0800/22301

Poging 2 : bel naar 0800/22301 ==> is identiek als bellen naar 0800/22800 (zelfde keuze menu's), kies nu keuze 6, vinden geen oplossing, schakelen me door naar collega ==> kom terecht bij de Stad Mechelen (sic) !!!

Poging 3 : bel opnieuw naar 0800/22301 keuze 6 ==> vinden geen oplossing, schakelen me door naar 2de lijns helpdesk ==> lijn plots afgebroken

Poging 4 : bel opnieuw naar 0800/22301 keuze 6 ==> vinden geen oplossing, zeggen dat ik naar een specifieke Myproximus helpdesk moet bellen op 0800/22309 (ander nummer dus dan in poging 1). Ik dubbelcheck dat en ze bevestigen me effectief dat het 309 vanachter is en niet 301.

Poging 5 : bel naar 0800/22309 ==> nummer bestaat niet (sic) !!!

Poging 6 : bel dan maar weer naar 0800/22800 keuze 4, heb enorm geluk want helpdesk medewerker weet direct waarover het gaat, doet een snelle check en vind binnen de korste keren het probleem, stelt me voor om me later in de namiddag terug te bellen om te checken of alles in orde is en doet dat ook ==> probleem opgelost !

Bij deze bedankt aan helpdesk medewerker Yannick in poging 6 voor wat ik als 22 jaren trouwe Proximus klant verwacht dat standaard support zou moeten zijn.

Helaas is dat niet .... Proximus heeft de voorbije 2 maanden alles in het werk gesteld om mij als klant te verliezen ... maar ze zijn verloren ....
Hier heb ik ook hetzelfde probleem na ondertussen al enkele chats en telefoontjes en bezoekjes aan een winkel (en dat na nog geen week klant te zijn) probeer ik hier eens ik kan me dus niet aanmelden op de app. Op de ipad gaat hij na het inloggen weer naar het login scherm en bij men windowsphone blijft het hangen op kies een lijnnummer en dan op pc via de tv.be zegt hij dat ik geen toegang heb. Over de andere probleemen ga ik hier niet uitwijken want deze zijn offtopic
Reputatie 7
Badge +4
Johan, aanpassing gedaan op je profiel, je hebt nu wel toegang tot de Proximus tv app. Groeten, Samuel
Oke lijkt te werken straks eens op tablet proberen bedankt ??? top service langs deze weg!
Bij mij net hetzelfde probleem proximustv zegt "Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account." terwijl dit op myproximus wel geactiveerd staat.
Reputatie 7
Badge +4
D-A VR,
ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten werken.
D-A VR,
ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten werken.


Dank je wel SamuelD , inderdaad het werkt nu wel. ✅
Hallo,

Na ook verscheidende keren via klantendienst om hulp gevraagd ivm geen tv te kunnen zien via de imac ook het antwoord dat ik moet geabonneerd zijn en ook via iphone lukt het niet
Reputatie 6
Badge +3
Dag Fanny,
je login voor MyProximus is > fannykimpe@icloud.com
De TV App kan je via MyProxumus login aanmaken
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/pa...
Mvg. Wilfried
Hallo Wilfried,

Dat weet ik account is aangemaakt al een tijdje geleden,en dan ga ik naar de link proximustv nadat ik aangemeld ben komt erop
Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account.
Als ik via mijn smart phone wil gaan mij aanmeld gebeurd er niks.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Fanny, het zou nu moeten werken, kan je nog eens proberen? MVG, Wim
Het werkt inderdaad,ik had daar juist contact via chat en hadden mij aangeraden om account te verwijderen en nieuwe te maken en het werkt,
nu zit ik nog met 1 van de twee mobiel dat nog altijd niet in orde is wat ik had veranderd van what's up naar facebook

Reageer