Beantwoord

Afgelopen programma's bekijken

  • 28 March 2017
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

Ik kon vanavond geen programma's bekijken die al afgelopen waren terwijl het gisteren nog wel lukte. Hoe komt dit ?
icon

Beste antwoord door AndyM 28 March 2017, 11:07

Bekijk origineel

3 reacties

niet alle programma's kunnen herbekeken worden, anders eens de decoder 5 seconden spanningesloos zetten met schakelaar achteraan of door zijn netstekker uit te trekken en dan eens zien of het wel lukt.

PS: TV Replay is mogelijk op Eén, Eén HD, Canvas, Canvas HD, Ketnet, VTM, VTM HD, VTMKZOOM, Kadet, Vitaya, Q2, Q2 HD, Vier, Vier HD, Vijf, Vijf HD, MENT TV, CAZ, RTL TVI, RTL TVI HD, Plug RTL, Plug RTL HD, Club RTL, Club RTL HD, La Une, La Une HD, La Deux, La Deux HD, La Trois, La Trois HD, AB3, AB3 HD.
Reputatie 5
Badge +4
Dag BIG JON,

Het klopt. Door de Proximus TV problemen zijn er heel wat klanten die geen TV Replay konden gebruiken.

Ik was daarnet met een klant aan het chatten via facebook en vroeg haar om de decoder uit te zetten, via de schakelaar zoals Martin net zei. Nadien heeft de klant zijn decoder herstart en was het opnieuw mogelijk om TV Replay te gebruiken.

Mvg,

AndyM
Het Proximus-team
Bedankt voor de reacties, het probleem is ondertussen opgelost. Ik had de decoder gisterenavond een paar keer op en af gezet maar het probleem bleef zich voor doen. Ik heb dan nog 1 keer de decoder op en af gezet en geen TV meer gekeken en deze voormiddag werkte weer alles normaal.

Reageer