Vraag

Geen korting meer op 4 gsm abonnementen?

  • 20 November 2017
  • 11 reacties
  • 243 Bekeken

Klantnr.: 72791
Sinds vorige maand zijn we overgestapt (met gans het gezin) naar een tuttimus abonnement (alles bij elkaar en misschien nog voordeliger). Voor onze gsm's namen we 3 x S mobilus en 1 x M. Vroeger hadden wij 3 X 5 euro en 1 X 3 euro korting op onze "smart 15" abonnementen. Bij controle van onze nieuwe factuur blijkt er geen korting meer te zijn voor ons. Dus, in feite heb ik mezelf tekort gedaan en betaal ik nu meer dan voorheen. Mijn vraag : Kan die korting van vroeger opnieuw toegekend worden ? En zo niet, is er dan een compensatie ? 18 euro per maand is toch niet niks op jaarbasis bekeken...
Mvg.
Yves

11 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Dat is helaas voorbij in de nieuwe formules. Heb smart+25 met € 5 korting in een pack. Vanaf 01-01-2018 wordt dit nog maar € 3. Zo gaan ze dit langzaam afbouwen. De prijsverhoging is op dit forum aanbod gekomen maar lijkt wel dat niemand dit interresseerd en dat iedere Belg genoeg verdient om alle prijsverhogingen in Belgie te betalen. Dus er zal wel geen armoede meer zijn in ons Belgenland.
voor sommigen zeker niet maar dat mag je toch zeker niet veralgemenen
Reputatie 7
Badge +1
voor sommigen zeker niet maar dat mag je toch zeker niet veralgemenen
Weet ik. Doe vrijwilligerswerk en kom veel tegen. Maar je ziet het de laatste jaren erger worden met de armoede en deze verhoging draagt daar weer een steentje bij en als je ziet hoe weinig op dit forum hierop reageren betekend dat het hen niets kan schelen dat mensen verder in de armoede gedrukt worden.
Badge +4
Die mooie geste's van 5 € korting op GSM is voorbij, tis nu de volle pot te betalen.
Opmerking:
Klantenkorting hoe daar de regel is heb ik ook nog nooit begrepen de ene krijgt het blijkbaar en de andere dan weer niet enz..... totaal geen vaste regel in terug te vinden.
Reputatie 7
Badge +1
Die mooie geste's van 5 € korting op GSM is voorbij, tis nu de volle pot te betalen.

Voor smart+25 gaat de korting van € 5 naar € 3 per 1-1-2018 als deze in een pack zit of vergis ik mij.
Badge +4
Al wat ik zie en lees is dat wie toen korting had op hun smart en nu veranderd naar de nieuwe formules (Mobilus) al hun kortingen kwijt spelen.
Reputatie 7
Badge +1
Opmerking:
Klantenkorting hoe daar de regel is heb ik ook nog nooit begrepen de ene krijgt het blijkbaar en de andere dan weer niet enz..... totaal geen vaste regel in terug te vinden.

Dit was een korting van PX als je een GSM Smart+15 of 25 abo bij je internet pack bij pakte. Dus elke klant van PX die dit deed kreeg deze korting. En nu gaan ze de abo prijs van deze smarts omhoog doen en de korting afpakken zonder dat PX er iets voor terug geeft zoals, extra data of belminuten. Over discriminatie gesproken.
Reputatie 7
Badge +1
Al wat ik zie en lees is dat wie toen korting had op hun smart en nu veranderd naar de nieuwe formules (Mobilus) al hun kortingen kwijt spelen.
Dat klopt en door de prijs te verhogen en korting af te nemen van de oude abo's, smart+, verplichten ze de klanten of de nieuwe formules te accepteren of een andere provider te zoeken.
En toch zijn er nog altijd die korting krijgen zelf deze met oude abo's en er zijn er ook bij die alleen maar bv internet hebben en ook korting krijgen, zoals ik al gezegd heb er is gewoon weg geen aanvaarbare uitleg voor te verzinnen .......!!!!!!!!
Reputatie 7
Badge +1
En toch zijn er nog altijd die korting krijgen zelf deze met oude abo's en er zijn er ook bij die alleen maar bv internet hebben en ook korting krijgen, zoals ik al gezegd heb er is gewoon weg geen aanvaarbare uitleg voor te verzinnen .......!!!!!!!!
Klopt ook maar ik wil alleen maar aangeven hoe snel PX eigenlijk van de oude abo's af wil. En daar zijn ze goed mee bezig.

Reageer