Vraag

15 euro op mijn factuur

  • 10 December 2017
  • 1 reactie
  • 141 Bekeken

Al verschillende jaren ben ik klant bij proximus, ten eerste vind ik het erg dat ik na al die jaren van een kind die mss slimmer zijn dan wij moet horen dat ik veel te veel betaal, mijn factuur telefoon en tv zijn al jaren apart en liepen op tot serieuze bedragen, na zelf mijn eigen te verplaatsen en te informeren kreeg ik dan te horen dat ik veel goedkoper af was met tuttimus maar moest wachten in mijn geval op minimus, hetgeen ik dan ook gedaan heb. In m'n laatste reaktie kreeg ik uitstel tot elke 10 de van de maand om te betalen daar het gemakkelijker was wanneer mijn loon gestort werd, weeral kreeg ik een schrijven dat ik voor 9/12 moest betalen en 15 euro extra, dit vind ik erover,
kan hier iet aan gedaan worden?

1 reactie

ter info: op zondag ga je hier op het forum geen reactie krijgen van iemand van Proximus, zal ten vroegste voor maandag zijn.
je kan ook eventueel een klacht indienen op volgende manier :
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
*️⃣ klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Reageer