Jarenlang bedrogen door Belgacom via Packs en Comfort View ???

  • 29 November 2013
  • 4 reacties
  • 765 Bekeken


Beste,


Sinds een aantal jaren heb ik een Maxi-Pack bestaande uit vaste telefoon, internet maxi en Tv Classic+ waarvoor ik gemiddeld


maandelijks 120 euro per maand betaal.


Vreemd aan mijn facturen zijn de volgende feiten ;





1) Pack Internet + TV bestaande uit Norton Internet Security + huur decoder + Tv Classic + Internet Maxi wordt ( volgens de laatse


factuur van 05 november 2013 ) aan 58,22 euro per maand gefactureerd.





2) Vreemd genoeg wordt al jarenlang de telefoonlijn Classic aan 19,99 euro/per maand + Dienst weergave oproeper aan 2,85 euro/per


maand voor de Dienst Weergave Oproeper nog eens apart aangerekend.





3) Ook wordt mij al jarenlang 2,28 euro / per maand aangerekend voor de Dienst Comfort View voor Televisie.





Een familielid is van mening dat de dienst Comfort View reeds jarenlang is afgeschaft, de dienst weergave oproeper gratis is


voor particulieren, de vaste telefoonlijn in één pack moest zitten ( internet + telefonie + TV ).


Mogelijks ontvang ik al jarenlang onjuiste peperdure facturen en misschien voor niet meer bestaande producten....





Graag wat meer toelichting hieromtrent ?


Is een rechtzetting nog mogelijk na jaren van foutieve facturen ?





Mijn klantnummer : 500769197





e-mail : fb607489@skynet.be

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Ik vind het ook niet kunnen dat men die elementen van 'duidelijk' een pack al jaren 'apart' blijft aanrekenen. Dit zou inderdaad altijd 'automatisch' naar de gunstigste formule moeten aangepast worden, zij het dan wel na mededeling aan de klant. Anders is het met de oude packs die nog lopen. Niet iedereen heeft een boodschap aan de extra-voordelen van 3G-volume of unlimited downloaden terwijl sommige voordelen verloren gaan (bv. gratis credtis). TV Classic en Comfortview dateren inderdaad al van jaren geleden. Niet te geloven dat zoiets nog in het systeem zit! Dit moet in elk geval met terugwerkende kracht rechtgezet worden!

Beste Dominique,

Ik merk dat er momenteel een aanvraag tot wijziging van het Pack lopende is.
Uw vraag betreffende een eventuele rechtzetting wordt als dossier 18142027 overgemaakt aan de bevoegde dienst.

Deze zal u verder informeren.

Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste
Dominique,
Ik heb uw
vraag overgemaakt aan de bevoegde dienst.
Deze dienst
zal u verder op de hoogte houden.
Met
vriendelijke groeten,
Eva
Beste Tim,
Ik heb uw
vraag overgemaakt aan de bevoegde dienst.
Deze dienst
zal u verder op de hoogte houden.
Met
vriendelijke groeten,
Eva

Reageer