Beantwoord

Aanmelden op Cloud lukt niet

  • 22 January 2018
  • 2 reacties
  • 319 Bekeken

Ik probeer me aan te melden met myProximus login op Cloud app, maar dit lukt niet.
Wat doe ik verkeerd?
Hoe komt het dat ik in mijn pack Tuttimus 3x "Cloud" heb staan in overzicht producten? Heb ik dan recht op 3x 10 GB? Dat is wel leuk, maar 1x 10 GB "Cloud" en dat toegankelijk zou zijn, daarmee zou ik al tevreden zijn!
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 24 January 2018, 12:15

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Op onderstaande link kan je meer te weten komen over de 'Cloud' opslagruimte.
https://www.proximus.be/nl/id_search-private/particulieren/p-orphans/zp-part.html?q=cloud

Wij hebben ondertussen de dubbele versies van de cloud & tv app verwijderd aangezien dit standaard niet inbegrepen is

Mvg.Wilfried
OK, alvast vriendelijk bedankt

Reageer