Vraag

Norton 5 productsleutel

  • 8 March 2017
  • 2 reacties
  • 412 Bekeken

Ik heb al enkele jaren Norton 5 en instaleer die steeds via myproximus.
Nu heb ik vandaag een format gedaan van een pc hier in huis en als ik Norton wil activeren krijg ik de melding dat men productsleutel niet geldig is.
Daardoor kan ik Norton maar op 4 van de 5 machines gebruiken wat niet de bedoeling kan zijn.
Ik heb reeds 2 maal contact gehad met de helpdesk van proximus en ook al met Norton maar geen van beide kan of wil het oplossen.
Hoe kan dit opgelost raken?

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Thomas,

Norton problemen kunnen gemeld worden via het contact formulier.

https://www.proximus.be/support/nl/id_cb_contact/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/contacteer-onze-klantendienst-business.html?v1=shorturl&v6=contact

MVg,

OdB
Inderdaad heb diezelfde shit momenteel heb bij mijn schoonouders norton 1 geinstalleerd. Pc gecrasht alles opnieuw moeten installeren, bovenstaande van link voor formulier als je daar op klikt werkt voor geen kloten. Heb al meermaals met norton en proximus gebeld. Heb zelfs al geprobeerd van licentie op te zeggen paar dagen wachten en terug nieuwe licentie bestellen krijg ik weer diezelfde fucking code. Zorg als je contract sluit met norton dat het met productsleutel is van 25 tekens dan kan je tenminste op norton deze ook activeren. Want heb reeds dagen geprobeerd dit aan norton uit te leggen en alles wat ik daar te horen krijg is dat dit proximus zijn probleem is, en de klantendienst heb ik ook al meermaals al om oplossing gevraagd met als eindresultaat nul komma nul hulp. Is altijd zelfde klik op link voor formulier voor dit en da werkt nooit. Heb dezelfde shit momenteel ook voor mijn eigen account met de proximus cloud die werkt ook voor geen meter.

Reageer