Skip to main content

Beste, 

Ik had een week terug telefonisch contact met de klantendienst. 

Ik heb toen gevraagd om mijn huidig pack te wijzigen naar een FLEX XS (+ Tv light) en een (Mobile S). Netflix en All Stars pakket mag weg (is ook niet compatible, maar dat is geen problem). Ook vroeg ik de huidige getrouwheidskorting (5eur) zeker te behouden . 

 

Nu na mijn uitleg ging er blijkbaar iets mis, er werd mij toen gevraagd ‘even’ te wachten. 

Dat ‘even’ duurde dan bijna 40 minuten , waarbij de persoon zich excuseerde, en vertelde dat er een probleem was geweest, maar dat het nu wel in orde was … 

Nu, ik heb van die wijziging niks per mail ontvangen en ook in MyProximus zie ik de wijziging (nog) nt. 

Kan u even nakijken? Want dit lijkt mij (waarschijnlijk) niet normaal?!

(klantennummer staat in mijn profiel)

 

Dank!

Dag @Olivier_025 het ingegeven order was niet volledig correct en stroomde dus niet door. Ik annuleer het en maak dossier 51485257 voor de achterliggende dienst. Zij zullen je verder contacteren. Groetjes, Heidi


Reageer