Skip to main content

Beste,

 

kan ik online mijn abonnement (pack) wijzigen?

ik kan veel goedkoper uitkomen met een nieuw pack dan mijn huidige Tuttimus

 

gaat het niet via  www.proximus.be/opzeggen  » » https://www.proximus.be/webshop/nl/customs/cease.html?redirectUrl=/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home#/select-cease-type

 


dan is er het risico dat ik alles kwijt ben

 

 


ja dat moet je inderdaad goed uitleggen onder opmerkingen, maar als er hier een @Proximus forummedewerker de draad opneemt, kunnen zij je ook verder helpen.


@Pollie Kan u uw klantgegevens op uw profiel aanvullen(klantnummer, gsm-nummer, naam , adres).Graag ook een korte uitleg wat u juist wenst te wijzigen.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


@Pollie  Ik zie dat de aanpassing naar Flex inmiddels in orde is voor jou. Groetjes, Antonella


Reageer