Skip to main content

Onderaan op mijn factuur staat volgende mededeling : quote

Proximus wil u steeds de tariefformule aanbieden die het best bij uw belgedrag past
Momenteel hebben we onvoldoende informatie over uw belgedrag om u het tariefplan aan te bevelen dat voor u het voordeligst is voor uw gesprekken via Proximus. Vraag vrijblijvend een gratis analyse aan uw account manager. Aan de hand van uw factuur zal onze specialist berekenen welke formule voor u het voordeligst is (toestand op de aanbevelingsdatum). unquote

Wie is mijn account manager en hoe kan ik hem/haar contacteren ?

Ik zou de details van mijn Familus pack willen zetten tegen Flex family essentials ( zonder mobile ), met vergelijking van alle details .

Liefst per mail, zodat met spreadsheet detailanalyse mogelijk is ( in het verleden misverstanden gehad nadat pack aangepast was en niet alles correct verduidelijkt was )

 

ro

ter info: hier nog iemand die daarom gevraagd heeft → tariefformule die past bij mijn belgedrag | Proximus Forum

hopelijk kunnen de prox forummedewerkers morgen je de info geven hoe je die kunt bereiken !!


Ok Martin, als het op de factuur staat, moet er toch zo’n contactpunt zijn.Benieuwd .

ro


@Ro   Dag,  Dit is beproken dacht ik :grinning:  Groetjes Luc


Inderdaad,  maar bij het versturen van mijn vraag  wist ik nog niet wat ik nu weet .

Ro


@Ro wat moet je nu juist doen om die te contacteren  want uit die antwoorden kan ik het nog altijd niet afleiden :slight_smile:


@Martin   Aanvraag indienen om van Pack te veranderen, dan word je wel gecontacteerd . En wordt alles binnen direct geregeld  :thumbsup:  :cocktail:


Was dat maar voor andere vragen/problemen ook zo :slight_smile: , wie weet wordt morgen alles beter 🥂


@Martin  Daar moeten we toch van uitgaan, niet ? :champagne:


Reageer