Vraag

welkomstcadeau

  • 17 November 2023
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

In media maekt zijn wij aangesproken door een proximus medewerker. Wij zeiden dat we al bij peoximus zijn als totaal pakket, maar dat wij willen overstappen, omdat wij niks van voordelen krijgen na zoveel jaar teouwe klant. Aangezien wij een nieuwe tv nodig hebben en deze bij de concurrent dan wel zouden kunnen krijgen. De meneer heeft ons verteld dat we gewoon het abbonement moesten over zetten op partners naam en dat ik dan als nieuwe klant zou worden gezien. Zo wel aanspraak kon maken op de tv. Zo gezegd zo gedaan. Nu staat het totaal pakket sinds 2 dagen op mijn naam en ben ik naar de proximus winkel gegaan om de tv van 250eur aan te vragen. Daar beweerden ze sat het niet kan. Als overname kan het niet. Maar een laptop kok ik dan wel nemen? Ik heb geen laptop nodig. Dus wat is het verschil. daarnaast zijn vrienden van ons ook van naam veranderd. Exact hetzelfde en zij hebben na 3 dagen wel de tv ontvangen. Waarom de ene wel en de andere niet?  Het heefr voor mij dus geen zin om nof langer bij proximus te blijven vooral niet aangezien de regels voor niemand hetzelfde zijn. Wij zitten al jaren met 4 telefoon abbonementen tv internet en huistelefoon bij jullie. 


2 reacties

Klantnummer: 10720***

Reputatie 7
Badge +3

Dag @rebecca_rivkah het spijt me, maar dan hebt u niet de juiste info gekregen. Bij een overname neemt men bestaande producten en diensten over en wordt dus geen nieuwe klant. En dat is de voorwaarde van deze promotie. Er werd wel een mooie maandelijkse korting als trouwe klant voor u geactiveerd. Groetjes, Heidi

Reageer