Goeiedag, ik stel vast dat mijn maandelijkse facturen de laatste tijd hoger zijn dan normaal. Bij nazicht zie ik dat ik wekelijks sinds 18 april 2022 4,99 EUR aangerekend word door Demon Games met vermelding “Demon Games 080020567”. Ik schrok me een bult. Ik heb me zeker niet ingeschreven voor een of ander abonnement van games. Ik zou zelfs niet weten wat ik in ruil krijg voor deze betalingen! Ik speel geen enkel spel op mijn gsm. Af en toe krijge ik eens een verdachte sms binnen die ik wegens gevaar op phishing dadelijk verwijder, maar om op dergelijke manier stilzwijgend en heimelijk een abonnement aangerekend te worden… dat is je reinste oplichting.
Ik zie dat er veel klachten zijn op dit forum hierover. Op aanraden van andere gebruikers zie ik dat ik STOP moest sturen naar dat nummer 080020567 en dat heb ik ook gedaan. (Geen reactie). Verder heb ik de betalende diensten geblokkeerd zoals de moderatoren voorgesteld hebben via MyProximus.
Ik wil ook terugbetaling van de onterechte 4,99 EUR/week sinds 18 april 2022. Kan een moderator dit terugvorderen voor mij? Alvast bedankt.