Beantwoord

wat gebeurt toch

  • 11 January 2022
  • 29 reacties
  • 326 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Sinds begin januari maakt heel vreemde zakens mee ! 4januari plots sms mijn mobilus m verandert is ! Dan ik afspraak met technicus moet maken voor installatie ! Ben sinds 1997 of zo al klant proximus en heb pack internet , norton , tv met entertainment en gsm mobilus m ! Ik ben en ja er is een pack bestelt ! Deed ik dus niet ! Na over en weer gepraat ga ik maar akkoord met flex nemen iets ik niet wou maar iemand gewoon op eigen houtje dit voor me heeft verandert gezien ik niet akkoord wou gaan !

 

dan ontvang ik nieuw simkaart ! Ik contacteer proximus ! Nee mevrouw gooi maar weg das vergissing !

vuilbak in ok

nu e-mail met retouretuketteb voor modem terugzenden en doe niet voor 27januari ga ik betalen ervoor !

ik denk iemand is bij proximus in mijn produkten bezig

als zo zie ga ik twee gsm nr bezitten 

Unlimited s en flex s

wat moet ik nu met 2 nrs ??

ik wil hiermee naar ombudsdienst gaan want dit zijn mindspelletjes ze aan spelen zijn !

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Martin 11 January 2022, 20:42

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Laatste keer is Dec geweest

 

Reputatie 3
Badge +1

Nu 

 

Hier gaat niemand  meer reageren die van Proximus zelf is , pas maandag terug en dan kunnen ze het wel natrekken voor die jaarlijkse korting

Het is eigenlijk beter dat je geen privé zaken post op een openbaar forum,  waar iedereen alles kan lezen, zoals Telefoonnummer enz om misbruik te vermijden.

Maar wel kan je privégegevens in je → ForumProfiel plaatsen , daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@maria_074 Onze excuses wij komen hier in het helaas niet kijken. Maria, ik heb je een rechtzetting gemaakt van 8 euro( gemiste korting) De kortingen zijn opnieuw geactiveerd voor de volgende 6 maanden. ( deze waren voor 6 maanden geactiveer en niet voor de volle 12 maanden)  Door deze creditnota komt je laatste aanrekeningen op 99,43 euro. Groetjes Luc

Reageer