Beantwoord

vr videos and games

  • 28 June 2021
  • 5 reacties
  • 1979 Bekeken

Ongewenst. Hoe kan de toegang door VR Videos and Games worden uitgeschakeld

icon

Beste antwoord door Martin 28 June 2021, 18:23

Bekijk origineel

5 reacties

ik weet of je het hierover hebt → PS4: Ouderlijk toezicht en bestedingslimieten instellen BE (playstation.com)

Het gaat niet over een permanent abonnement. Het gaat over videos die blijkbaar op een niet orthodoxe manier gekoppeld zijn aan bvb reiswebsites ed. Kllk je per ongeluk op de link om verder te kijken heb je een soort abonnement aan je been.

Er zijn er veel die ongewild een abonnement aan hun been hebben door ergens op te klikken maar dat is dan via diensten door derden. wat door Proximus gefactureerd wordt en deze dienst kun je uit zetten,

Bij wie kun je terecht over diensten door derden? | Proximus

enfin waarschijnlijk is het nog iets anders dat je zoekt maar dit geef ik je toch al mee ondertussen.

Dit is het inderdaad. Ondertussen zijn mobile betalingen - aan derden dus - uitgeschakeld, MAAR dan is dat voor alle derden, en niet alleen voor de ongewenste.

Alvast bedankt voor uw reactie, ik kijk ook nog even verder, want ergens zijn dit toch ongehoorde praktijken.

Dat is inderdaad het probleem dat je niet per dienst aan derden kunt blokkeren.
Nu is het wel zo als je iets voorhebt en een klacht indient, Proximus wel een klachtendossier opstelt tegen hen, maar akkoord het is beter te voorkomen dan te genezen!

Reageer