Verkeerde facturatie

  • 20 December 2023
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Misschien wanneer ik het hier eens plaats er een degelijke oplossing kan komen. Heb de ombudsdienst al gecontacteerd, de klachtendienst bij jullie maar blijkbaar is er geen oplossing in de maak.

Sinds eind september 2023 bieden jullie de factuur, via domiciliëring, aan bij iemand anders zijn bank. Wat ik een zeer zware fout van de facturatie vind. Vele malen contact opgenomen met proximus en het zou voor oktober in orde komen, niets was minder waar. Ondertussen de ombudsdienst ingeschakeld.

IK heb een aanvraag gedaan om de tegoeden die ik moest betalen gespreid te kunnen betalen. Dit werd mij toegestaan maar de brief die ik daarvan kreeg lijkt of het mijn fout is dat die betaling gespreid moet worden betaald. Ik vraag dit niet voor niks.

Ondertussen contact opgenomen met mv. Erkens Martine omdat de gespreide betaling niet op mijn factuur van december stond. Ah… dat moest ik via overschrijving betalen. Zodoende heb ik de eerste betaling gedaan op 18 december 2023. Later bleek dan dat dit ook via domiciliëring zou gaan. Ik weet niet wie zich daarmee bezighoudt op de facturatie maaar er zou eens grote schoonmaak moeten gehouden worden denk ik. Mijn maandelijks abonnement zou vandaag moeten aangeboden worden bij mijn bank, ben benieuwd.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Ralphy aangezien er een Ombudsdossier in behandeling is, verloopt de communicatie conform de procedures via de Ombudsman. Mvg, Heidi

Reageer