Vraag

Verhoging factuurbedrag met 7.6 % vanaf maart en 11% vanaf april 2023

  • 13 March 2023
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Ten opzichte van februari 2023, verhoogt vanaf maart 2023 mijn maandelijkse aanrekening met 7.6 %  en vanaf april met 11 %, respectievelijk door het weglaten van de promo’s ‘gratis 2e TV-box’ en door het verwijderen van het Proximus affinity program.  Beiden zijn promo’s die mij een jaar of zeven geleden hebben doen overstappen van Telenet naar Proximus en tot in februari door Proximus correct werden uitgevoerd.

Als mij geen vergelijkbaar voorstel wordt gedaan, dan begrijp ik dat Proximus mij als klant niet langer interessant vindt.

Met vriendelijke groeten.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @linda ciers kun je de klantgegevens aanvullen, voor nazicht? Alvast bedankt, Heidi

Beste,

De facturen staat op naam van mijn man:

Guido Somers

Eikenlaan 

2940 Stabroek

Klantnr.  613457***

Graag verdere (re)actie

@linda ciers 

Tip: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" .

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editeren door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @linda ciers we  doen het nodige, een bevestiging volgt per mail! Groetjes, Heidi

Reageer