verandering domiciliering

  • 9 September 2020
  • 4 reacties
  • 152 Bekeken

Heb nieuw rekeningnummer voor domiciliëring aan te passen.

nieuw nummer: 

kredbebb

be 87 731xxxxxxxxx

mattheeusen Katia 

 

 

nieuw adres 

 

 


4 reacties

Ter info; het is niet aangeraden van privé gegevens op een openbaar forum te zetten.

best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)

NB: de velden aangeduid met “Privé” kunnen alleen maar door proximusforum medewerkers gelezen worden.

Reputatie 7
Badge +3

@Katia Mattheeusen Ik heb je adres al kunnen aanpassen. De domiciliëring echter niet, het IBAN nummer zou niet correct zijn. Kan je deze even nakijken en mij de juiste doorgeven? Ik zal nadien alles onleesbaar maken voor jouw privacy. Dank u wel. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +4

@Katia Mattheeusen  & @AntonellaD 

Het lijkt mij aangewezen betrokken privé-info te snel verwijderen en deze deels (rekeningnr IBAN) op te nemen in forum login profiel (wjzigen en opslaan)

ter info:

Voor een correcte IBAN moet BE8 vervangen worden BE6

 

Ter info; het is niet aangeraden van privé gegevens op een openbaar forum te zetten.

best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)

NB: de velden aangeduid met “Privé” kunnen alleen maar door proximusforum medewerkers gelezen worden.

inderdaad had het hier nochtans al gemeld

 

Reageer