Beantwoord

veranderen van naam klant na overlijden

  • 22 February 2024
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

Beste,

Mijn vader is vorig jaar overleden, het klantennummer bij proximus stond op zijn naam. wij hadden ook een account bij my proximus om de facturen te raadplegen, de betalingen gingen per domicilering. 

De dame van de uitvaartverzekering komt vrijblijvend langs en brengt ons papierwerk in onder waarbij ook proximus, mijn zus haar gsmnummer wordt als contactpersoon opgegeven.

Zij krijgt een maand na het overlijden telefoon dat wij de rekening niet betaald hebben. Wat blijkt de  domilcielering is plots stopgezet waar wij niet vanop de hoogte waren. Wij kunnen in my proximus account ook geen facturen raadplegen, dus wij weten niet wat we moeten betalen.

Na een tijd belt proximus opnieuw, de medewerker gaat de facturen die wij niet ontvangen hebben per post opsturen dat is gelukt en wij hebben dat betaald.

Maar wat stelt deze medewerker dan voor hij doet het klantennummer dat wij hadden teniet, hij maakt voor mijn moeder een nieuw klantennummer aan.

Wat blijkt op het factuur dat wij ontvangen staat eenmalige kosten, administratie, buiten gebruik stelling en weder in dienststelling, daarvoor werd er € 40 extra aangerekend. Dat is iets waarom wij niet gevraagd hadden maar toch zo maar werd gebeurd. Wij wilden enkel en alleen de facturen die achter waren en wij wilden onze naam aanpassen.

 

Wat dan nog raar is ik kan nog steeds op het oude my proximus account inloggen.

 

icon

Beste antwoord door HeidiE 27 February 2024, 08:44

Bekijk origineel

5 reacties

@Scholastica

Omdat de PX forummedewerkers dit zouden kunnen verder natrekken en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er nog om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Scholastica 
Gelet op het late uur (het is al 17:00) zal je waarschijnlijk tot morgen moeten wachten om een antwoord te krijgen.
Je vraag zal naar de achtergrond verschuiven omdat er nieuwe vragen/antwoorden gepost worden en de nieuwere hoger in de rangschikking komen. Dan kan een paar topics zijn maar ook diep in de 2e pagina.


Dat moet je dus ook even in de gaten houden.

Reputatie 7
Badge +3

@Scholastica Innige deelneming.Kan u in uw profile bij tickets het oude klantnummer en het nieuwe aanvullen samen met het factuurnummer van de aanrekening van 40EUR.Dan kijken we het na voor u.Groetjes,Joel

Aan iedereen bedankt voor de info.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Scholastica creditnota 7490077948 werd opgemaakt, bevestiging volgt. Mvg, Heidi

Reageer