Vraag

Valse beloftes, schandalige behandeling

  • 10 February 2021
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

In de afgelopen paar dagen hebben we meer dan 15 keer met jullie gebeld. We liepen achter met betalen vanwege ontslag vanwege covid. We kregen te horen dat we eerst rekening A moesten betalen en dan zouden we binnen 48 uur worden aangesloten. Dat hebben we gedaan, ten koste van andere betalingen. Toen kregen we te horen dat we rekening B moesten betalen en dan pas zouden we weer worden aangesloten, maar dan binnen 5 dagen. Dus ten koste van andere rekeningen dat ook gedaan. Nu staat er geen bedrag meer open wat binnen de termijn MOEST worden betaald en hebben we te horen gekregen dat we NIET worden aangesloten, want we staan op de ZWARTE LIJST???? Terwijl we de rekeningen hebben voldaan die moesten binnen de uiterlijke termijn en terwijl we telkens hebben gedaan wat ons werd gevraagd!!! Is dit nog normaal? Waar is de compassie?? Jullie zijn degene die zich niet aan afspraken houden en telkens iets nieuws verzinnen en beloftes verbreken. Zodra het kan stoppen we ons abonnement bij jullie, want dit is onmenselijk. 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Franktv  Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je verwijderd van de zwarte lijst en zal ervoor zorgen dat alles zo snel mogelijk terug in dienst is. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Franktv  Alles is sinds gisterenavond terug in dienst. Mogelijk is het nodig op de apparatuur (modem, decoder, gsm) opnieuw op te starten. Groetjes, Antonella

Reageer