Beantwoord

V5 en V6 decoder ontvangen

  • 28 March 2019
  • 28 reacties
  • 1212 Bekeken

Ik heb men oude decoder mogen inruilen (bij het herzien van mijn abonnement).
Alsook wou ik een 2e decoder voor de slaapkamer.
Nu stuurt men mij een V5 en een V6 decoder op...????
Waarom niet gewoon 2 V decoders om ineens mee te zijn met de tijd denk ik dan maar.
De V6 is via bleutooth bedienbaar, dus hier zie ik een probleem rijzen, maar mijn logica zegt dat wanneer je 2 V6 decoders hebt dan beide de bleutooth functie niet gebruikt...
Indien mogelijk zou ik graag mijn V5 omruilen naar een V6 (is hier een meerprijs aan verbonden in de verhuring?)
icon

Beste antwoord door Martin 6 June 2020, 12:01

Bekijk origineel

28 reacties

de volgorde is niet van tel tenzij je bandbreedte niet groot genoeg is dat ze niet allebei op HD kunnen ingesteld staan want dan zou de eerste bv in HD kunnen werken en de tweede dan maar in SD, maar indien je beide decoders in HD werkten dan speelt dit geen rol.
Je moet inderdaad eerst deactiveren want anders zouden er 3 decoders bandbreedte reserveren als je oude niet geschrapt is.

In feite als je het de-activatie nummer belt worden alle decoders van de lijn gedeactiveerd en de eerste die je terug opzet wordt ook de eerst decoder en vervolgen de tweede enz… tot max 3 decoders.

kun je ook checken hier https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/proximus-tv-opties/be-tv/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html 

Bedankt Martin

Ik heb ondertussen de v4 gedeactiveerd en de v5 en v5 compact geïnstalleerd, alles werkt zoals het hoort. Hopelijk voor jaren kijkplezier.😉 allen bedankt voor de hulp. Bart

Reageer