Skip to main content

waarom is deze korting plots weg van mijn factuur?

 

en uw geniet 12 maanden van dit voordeel is bullshit, want heb er al langer dan een jaar korting op gehad

maar dat is moeilijk te controleren want jullie laten maar een jaar terug facturen zien in dit geweldige “My proximus”

@mormel 

het is doorgegeven.

groeten

Tina


Bedankt Tina, ik heb mijn profiel bijgewerkt. Uw uitleg was duidelijk. Gelieve nu nog eens aandacht te geven aan mijn vraag voor klantenkorting. Alvast vriendelijk bedankt:slight_smile:


@mormel 

Om dit te kunnen nakijken hebben we je klantgegevens nodig ?

vul je het nodige in in je profiel?

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Met dank

Tina


Vriendelijk Bedankt voor uw reactie. Neen ik heb geen korting via werknemer. Het is gewoon dat wij héél weinig verbruiken en véél betalen. De korting van €5 per maand is omdat wij vroeger ons contract met 1jaar verlengde. De wet is wel veranderd, we kunnen veranderen van provider maar de korting bleef toegekend, mits jaarlijkse aanvraag. Dat heb ik in november 2020 dus telefonisch gedaan en er werd mij verteld dat wij zelfs het volgende jaar €10 korting zouden krijgen. Maar veel beloven en weinig geven doet…….je weet wel hé. Allé afwachten dan maar. Alvast Bedankt


FYI: hier wordt er door de proximus medewerkers over 5% gesproken voor één jaar.

tenzij je het over EPP korting via werkgever hebt → Proximus Affinity Program(en) | Proximus

en deze wordt niet meer toegekend bij een nieuw flex pack

  • Maar maandag komen de Proximus forummedewerkers terug langs hier om dit verder te bekijken voor u.

Graag had ik de korting van uw trouw beloond terug gekregen. Deze is mij al 2 keer telefonisch beloofd. Er werd ook gezegd dat de korting €10 zo bedragen en dat ik een sms ter bevestiging zou krijgen. De eerste aanvraag was in november en niks gekregen. Enkele dagen geleden terug aangevraagd en het ging in orde komen maar nog geen sms ontvangen. Kunt u dit regelen voor mij aub. Alvast Bedankt


Er bestaan ook gespecialiseerde bedrijven die de interne bekabeling kunnen nakijken in de appartementen Maar dat zal je moeten bespreken tijdens de raad van alle mede-eigenaars. Hebben er nog andere medebewoners er last van ?


Beste,

 

Zal het nog eens op de raad van bestuur bespreken en alles op mail laten plaatsen en doorsturen.

Ik zal eens informeren dat er iets veranderd is.

 

Groetjes 

 

 


@fc028798 Helaas kan ik niet anders dan de reeds gegeven informatie van @Martin  en @familievandesype bevestigen. Proximus is niet verantwoordelijk voor de interne bekabeling van het appartementsgebouw. Groetjes, Antonella


Dan moet je je licht opsteken wie de interne bekabeling gedaan heeft in het appartementsgebouw? Er moet altijd een contactpersoon zijn voor alle appartement om beslissingen te nemen. Deze zal je moeten contacteren om de interne bekabeling uit te lezen die zich in de wachtbuis bevind. Om te kijken waar het probleem zich bevind. Indien daar een verslag van is dan moet dit doorgegeven worden aan Proximus. Zij kunnen dan een test uitvoeren waar het probleem zich bevind.

 

Ik gaf correcte informatie over hoe dat de verantwoordelijkheid verdeelt is voor de bekabeling, hiervoor moet ik niet op de hoogte zijn van het dossier. Dat kan enkel maar Proximus. Dus mijn punt houd nog altijd steek.Jouw uitleg was incorrect. Dan mag ik toch reageren? Dit is een community.  Wil je enkel Proximus spreken dan moet je gewoon bellen. Lees dit eens even: https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/starten-met-het-forum-regels-en-afspraken-47288

 

ik reageerde omdat jij ook aanvallend reageerde op Martin zijn post dan wanneer iemand je wil verbeteren direct in de tegenaanval gaat.

 

Blij om te horen dat mensen content van je zijn, maar hoe dat jij nu mensen aanspreekt is net het tegenovergestelde. 

 

 

 


Beste,

 

Als je het dossier niet kent kan je er niet veel over zeggen, ik ga me ook niet bezig houden met en  dossier die ik niet ken. Hier is geen syndicus en ik ga me niet verantwoorden aan je en mijn hebben ze altijd gezegd als je niet op de hoogte bent hoe alles in elkaar zit zwijg er dan over. 

Ik weet er zijn altijd mensen die het laatste woord moeten hebben maar ik ga niet meer reageren op je en heeft geen zin. Ik ben heel goed in mijn job en mensen zijn heel content.

Groetjes


Als het probleem zich in de wachtbuis naar de verschillende appartementen bevind dan is dit wel de bevoegdheid van de syndicus. Proximus is enkel maar verantwoordelijk voor het gedeelte in jouw appartement en beneden waar het internet binnenkomt in het appartement. Bekijk dit document eens over de verantwoordelijkheden: https://www.proximus.be/wholesale/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/sme/PXM-28670-Aansluiting%20van%20appartementsgebouwen-NL.PDF/PXM-28670-Aansluiting%20van%20appartementsgebouwen-NL.PDF.pdf Zie pagina 18. Is dit allemaal gecontroleerd? 

 

In appartementen (oudere) is nog altijd kabel heer en meester en dus bij Telenet.

 

Heel vreemd dat een IT man klantvriendelijkheid niet hoog in het vaandel draagt. Als je ook zo reageert gaan er ook klachten komen van je klanten. Reageer je ook zo als je nu doet bij de gebruikers die je moet helpen? Zoek maar eens de kwaliteiten en eigenschappen van een IT’er op. Ter info ik ben ook werkzaam in de IT maar dan incident response (security).

 

ICT is een overkoepelde term trouwens van verschillende specifieke functies.

 

Er is ook zoiets als wederzijds respect, als je ook zo reageert tegen Proximus, gaan zij minder geneigd zijn om je nog verder te helpen. Het blijft een community.


In feite gaat het erom dat men op een openbaar forum probeert van elkander te helpen door raad en tips te geven door bijvoorbeeld de ervaring die men zelf al heeft, of van hier zelf ervaring op te doen, en mag toch iedereen een bericht, een vraag , een probleem of tips, en ga zo maar door… posten, zolang men zich maar aan de forumregels houdt natuurlijk.
Mijn hoofddoel op het forum is van te proberen om zoveel mogelijk mensen te helpen in de mate van mijn mogelijkheden en langs de andere kant om ook terzelfder tijd ook iets op te steken en meer is dat eigenlijk niet.


Beste, klantvriendelijkheid is niet de vereisten van IT-man hoor vaak zijn ze content dat we komen en zo snel mogelijk. De bekabeling is niet de verantwoordelijkheid van het appartementsgebouw is allemaal al nagezien en dat zou nog al wat zijn dat syndicus verantwoordelijk is voor elke kabel dat er hier is in de blok. Ik stel toch niet de vraag aan jullie wel aan de mensen van proximus. Dat ze er iets kunnen aandoen. Als je mijn probleem kan oplossen is het in orde kan je dat?


Normaal gezien is 1 van vereisten van een IT-man klantvriendelijkheid en niet direct in de aanval gaan op een normale vraag van @Martin  . Buiten dat luisterbereidheid. De internet bekabeling van een appartementsgebouw zijn de verantwoordelijkheid van de syndicus aangezien dit in de gemene delen bevind. Het is hier ook een community wat wil zeggen dat klanten andere klanten helpen maar dat er ook Proximus medewerkers aanwezig kunnen zijn.


@fc028798 Ik ben alleen een actief forumlid maar geen Proximus medewerker en was benieuwd wat je daarmee wou zeggen,!
Proximus medewerkers hebben naast hun naam een Proximus embleem (⌘) staan.


Beste Martin,

 

Ik ben zelf ict man ik weet dat het anderen kabels zijn hoor en uitgang is. Ik heb nooit telenet gehad en daar hoor ik ook vaak klachten van. Maar nog eens jullie moeten dat in orde brengen ik niet omdat jullie kabels hier verouderd zijn. Als ik iets verkoop of iets installeer moet het ook werken. Er moeten dringend meer providers komen zoals in anderen landen dan zal het snel in orde zijn en veel goedkoper! of werk je niet bij proximus? Dan ken je het dossier niet?


Jammer dat we enkel telenet en proximus hebben 

Is  het bij telenet dan ook niet in orde want dit is via een totaal ander medium en techniek bij TN gaat het over coax en via proximus over koperdraad.


Beste, ik heb ook een jaar trouw beloond en korting ontvangen en 2 maand geleden niets meer. Was en korting van 15 euro omdat ik veel storingen heb ik mijn vast toestel en nu krijg ik 5 euro korting en ze zijn  al vaak komen kijken ivm vast toestel maar de fout ligt bij proximus ze moeten nieuwe kabels leggen en doen ze niet in deze appartements blok en dus mijn fout niet. Jammer dat we enkel telenet en proximus hebben en orange is nog niet stabiel anders was ik allang naar anderen provider!


@Jo_040 deze kortingen zijn van bepaalde duur, in dit geval voor 12maanden.Groetjes,Joel


Ok dank u wel. En als deze 12 maanden om zijn moet ik de korting gewoon opnieuw aanvragen?


@Jo_040

Beste

de korting wordt in samenspraak met klantendienst voor 12 maanden ingeleid.

Ze wordt niet automatisch verlengd op het einde van de periode. 

Ik zie dat jouw periode nog niet om is en dat ze toch niet wordt toegekend.  Ik heb het nagekeken en de korting opnieuw aangevraagd.  Excuses.

Voor december en januari werd via een tegoednota een verrekening gemaakt. Deze wordt automatisch volgende maand afgetrokken.  

vriendelijke groeten

Tina

 


Ter info: Morgen kunnen de proximus medewerkers u hierbij verder helpen als ze terug op het forum langskomen.


Reageer